Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Aprīļa sākums aizsaucis mūžībā leģendāru dziedātāju, kurš līdz pēdējām minūtēm bija īsts cīnītājsby Sandra Ločmele
- Marmora olas – kā izveidot šedevru no dabīgām sastāvdaļāmby Anete Vītola
- Es vairs nemazgāju mājokļa logus 10 reizes gadā: noslauku tos ar šo šķīdumu, lai stikls ilgāk paliktu tīrs un spīdīgsby Jeļena Kuzmenko