Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Mēs ar mammu devāmies peļņā uz Rumāniju, bet pēc mēneša atbēgām atpakaļ uz Latviju – kas nogāja greizi
- No 9. novembra trīs zodiaka zīmēm dzīve sāks mainīties uz labo pusi
- “Ir pienācis eirorudens”: ko tas nozīmē un ko mums sola meteorologi jau pavisam drīz
- Istabas sildīšanas veids, kas ziemā var ievērojami palielināt jūsu elektrības rēķinus
- Pensionāre iemācīja, kā pareizi izvēlēties banānus – izrādās, daudzi kļūdās, nepamanot vienu detaļu
- Vīrs mani nosūtīja mēnesi padzīvot pie viņa mātes laukos, Latgales pusē, netālu no Preiļiem — toreiz vēl nezināju, kas mani tur sagaida







