Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Likumsargi atgādina, ka šādi aprīkot automašīnu ziemā nedrīkst un par to var pienākties arī sods
- Rasola vietā tagad svētku galdam gatavoju tikai šos salātus: sastāvdaļu savienojums ir patiesi izcils, un recepte – pavisam vienkārša
- Klimata dāvana Jaunajam gadam: meteorologs skaidro, kā beigsies neparasti siltais decembris
- “Es neko nemaksāšu” — paziņoja Anita; “Esmu tava vīramāte, un man ir tiesības uz bezmaksas pakalpojumu”
- Jau sākot ar 2026.gadu no šī Latvijas lielveikala sāks pazust konkrētie produkti: ”Šis gaidāms, gan Latvijā, gan Lietuvā”
- “Vai tev grūti viņus pieskatīt? Tev taču savu nav, paauklē manus” – māsa uzkrāva savus bērnus un aizlidoja uz Turciju








