Šodien devos uz bankas filiāli, lai samaksātu vīramātes rēķinus. Tiklīdz ienācu telpā, pie iekšējā bankomāta man nācās apstāties, jo gados vecāka sieviete lūdza palīdzību. Viņa nervozi grozīja rokās savu bankas karti.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Maestro Raimonds Pauls nobažījies: kas ar viņu notiks, ja jaunā priekšniecība viņu aizsūtīs pensijāby Laura Blūma
- Raimonda Paula mazmeita intervijā atklāj, ja maestro apstāsies, tad būs cauri – stāsta detaļasby Sandra Ločmele
- Teātra aizkulisēs klajā nākušas visai nepatīkamas atklāsmes par aktrisi Rēziju Kalniņuby Laura Blūma