Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Kārlis pameta savu karjeru Rīgā un pārcēlās uz klusu ciematiņu: viņš nenojauta kā mainīsies viņa dzīve
- Pārstāj sutināt kāpostu tīteņus ūdenī vai skābajā krējumā, jo tie sanāk divreiz sulīgāki, ja tos aplej ar vienu labāku sastāvdaļu
- Pat ziemā manas pelargonijas krāšņi zied: dalos ar 5 vienkāršiem un pārbaudītiem mēslošanas līdzekļiem
- Diena ar pozitīvu enerģiju: kurām četrām zodiaka zīmēm 19. novembrī varētu īpaši paveikties
- Sešām zodiaka zīmēm novembris nesīs pelnītas iespējas un atbalstu par viņu neatlaidību
- Lauksaimnieks no Līvānu novada man atklāja, kāpēc ierakt jēlas olas dārzeņu dobēs








