Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Draudzene Dace palūdza izpalīdzēt un nostrādāt viņas maiņu kafejnīcā, tur negaidīti viņa ieraudzīja savu vīru
- Galina Višņevska atklāj patiesību: kāpēc sievietei jebkurā vecumā Ir nepieciešams vīrs
- Atdevu draudzenei Karīnai pusi no savām drēbēm; “paldies” vietā saņēmu vien pārmetumus
- Dramatisks laikapstākļu pagrieziens sākot no 11.decembra: sinoptiķu jaunākā prognoze
- Rihards atnesa mājās uz ielas atrastu kaķi: pēc dažām nedēļām sākās mīklaini notikumi
- Nudien neparasti un ļoti garšīgi Jaungada salāti “Zirga pakavs”, kas ir vienkārši pagatavojami un garšo visiem










