Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Sinoptiķi atklāj vai novembra mēnesis atnesīs pirmo sniegputeni: ”Katrā ziņā, viegli nebūs”
- Ir pienākusi jauna informācija: meteorologi krasi koriģējuši prognozi uz 30. oktobri
- Jau pazuduši tūkstoši eiro: brīdina par jaunu krāpšanas shēmu Latvijā – sākumā viņi atsūta īsziņu
- Nolieciet šo augu uz palodzes un aizmirstiet mājās par kondensātu, mitrumu un pat pelējumu
- Man piezvanīja no valsts pārvaldes un vārds pa vārdam man ”noskaitīja” 4000 eiro: kā tas beidzās
- Sēžu savā auto Rēzeknes stāvvietā ar izslēgtu dzinēju un pēkšņi pienāk likumsargs un prasa dokumentus: stāstu kas notika








