Sasistas preces
Ja veikala plauktiem nav līstes, un jūs ar iepirkuma ratiņiem netīšām aizķērāt kādu vīna pudeli – tā nav jūsu, bet gan veikala vaina. Visiem produktiem jāatrodas stabili izvietotiem plauktos, īpaši, ja produkcija ir trausla.
Katram ir jāprot labi pildīt savu darbu. Protams, ka tirgošanas jomā ir arī savi noteikumi un pieņemtas normas. Administrācija zina, kā veikalā visam ir jābūt novietotam, lai pircējiem būtu ērti. Starp produktu stendiem ir jābūt noteiktam attālumam, kas nav mazāks par 1,4 metriem.
- 1,4 metri, ja tirdzniecības placis ir 100 m2.
- 1,6 metri, ja tirdzniecības placis ir sākot no 100 m2 līdz pat 150 m2.
- 2 metri, ja tirdzniecības placis ir sākot no 150 m2 līdz pat 400 m2.
- 2,5 metri, ja tirdzniecības placis ir sākot no 400 m2 un vairāk.
Ja jums gadījies nejauši veikalā sasist kādu preci, noteikti pēc brīža ieradīsies apsargs, kurš, iespējams, ļoti rupji uzvedīsies, draudēs vai pat uzstās uz jūsu pārmeklēšanu. Jums ir jāprot par sevi pastāvēt! No apsarga puses šāda rīcība nav pieņemama, jo tā nekādi neiederas normatīvajos aktos, kas regulē personāla uzvedības normas.
Atcerieties, ka jums nepieciešams maksāt par sasisto produkciju tikai tad, ja jūsu vaina ir pierādīta tiesā. Jebkurā gadījumā jums ir tiesības pastāvēt pret viņu prasību izmaksāt kompensāciju par radušos zaudējumu.
Iesakām apgalvot, ka notikušajā neesat vainīgi. Palūdziet veikalam sūdzību grāmatu, kurā visu sīkumos arī aprakstiet. Noteikti piefiksējiet, cikos un kad tas ir atgadījies, lai pēc tam vieglāk ir atrast veikala videonovērošanas kameru ierakstu. Pastāstiet, ka veikala grīda ir pārāk slidena, ejas ir pārak šauras, bet precēm netiek nodrošināts pienācīgs novietojums, kas rada risku tos apgāzt.
Visticamāk, ka šādā situācijā veikala darbinieki vairs neuzstās kompensēt radušos zaudējumus, jo tiesas procesi un liekas ņemšanās ar šādiem atgadījumiem viņiem tiešām nav vajadzīgi. Ja veikala administrācija turpinās uzstājīgi lūgt kompensēt zaudējumus, aciniet viņiem visu risināt tiesas procesu ceļā. Turklāt noteikti miniet, ka sūdzēsieties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Lūgums dalīties ar šo rakstu, lai pēc iespējas vairāk cilvēku zinātu, kā netikt apmuļķotiem šādos gadījumos. Tikai cilvēku nezināšana rada nevajadzīgas un liekas problēmas. Dalieties!
Avots: takprosto.cc
Tevi noteikti interesēs
- Kas jādara, ja sūtījums ‘iestrēgst’ vai nenonāk pakomātā laikā: 3 praktiski padomi no pieredzes
- Kāpēc šodien uz ielas jāatrod monētiņa: kas ar to jādara un ko tas nozīmē – senču paražas 25. novembrim
- Aktieris Mārtiņš Vilsons sācis strādāt kopā ar savu sievu Zani: abi cer uz daudzsološu rezultātu
- Vairākums nezina: kā atbloķēt logu pacēlāja slēpto funkciju, turot divas pogas vienlaicīgi
- Kāda kliente saskārusies ar rūgtu pieredzi saistībā ar ”Maxima” veikalu: ”Skatos, viss konts tukšs”
- Sinoptiķu prognozes liecina, ka ziema var beigties tā īsti nesākusies: lielākās izmaiņas var sākties decembra sākumā






