Kā Tu vari izšķirties ar glanci?

Vaina nav tevī, bet gan manī…. Vai tiešām?

Šī ir viena no populārākajām šķiršanās rindiņām, kuru nākas dzirdēt vai pašam pateikt. Doma ir jauka un laba, bet vai tu pats tam tici un vai tam notic tavs partneris? Tas jau ir cits jautājums.

Seja pret seju

Esi vismaz tik drosmīgs, lai pateiktu nelāgo vēsti viņai aci pret aci. Nekad to nedari, izmantojot telefonu, e-pastu vai pat veco labo vēstuli. Ir svarīgi dot cilvēkam iespēju uzdot jautājumus vai lūgt paskaidrojumus. Atbildot, kāpēc tā tu esi nolēmis, neieslīgsti sīkumos. Esi strikts un konkrēts: “Šis, manuprāt, nedarbojas. Tā nav neviena vaina, tā vienkārši notiek. Man ir vajadzīgas pārmaiņas.”

Draudzība pēc kopā būšanas

Nepiedāvā savu draudzību vienkārši tā pat. Ja tu patiesībā nevēlies uzturēt turpmākas attiecības ar savu bijušo mīļāko, tad nesaki to vienkārši pieklājības pēc un tikai tādēļ, ka tas ir pieklājīgi. Šādā veidā tu vari padarīt šķiršanās periodu daudz nepatīkamāku un ilgāku, beigās nonākot pie tās pašas striktās izšķiršanās, kad ne viens, ne otrs nevēlas otru redzēt. Savukārt, ja tu piedāvā savu draudzību bijušajam partnerim, kuram vēl joprojām ir jūtas pret tevi, tu vari bojāt viņa dzīvi vēl ilgāk, jo partneris to var tulkot, kā iespēju, ka kādreiz jūs vēl atkal varētu būt kopā.

Dod laiku

Ļauj gan sev, gan partnerim atkopties un pierast pie jaunās situācijas. Tas viss pāriet, tāpēc, kamēr tas vēl nav pārgājis, nodarbini sevi ar jaunām aktivitātēm, tiecies ar draugiem, apmeklē pasākumus. Tavs ķermenis un prāts būs aizņemts ar citām lietām. Pārdomā un uzraksti 5 lietas, kuras tev patika bijušajās attiecībās un 5, kuras tu nevēlētos nākamajās. Nemeties uzreiz jaunās attiecībās, jo tu savā šķiršanās periodu ievilksi vēl kādu jaunu cilvēku, kuram vispār nav sakara ar notikušo. Tas nav godīgi ne pret otru, ne pret sevi pašu.

Avots: webmd.com

COMMENTS

  • <cite class="fn">Anonīms</cite>

    O

  • <cite class="fn">sammydress wedding dress</cite>

    そんな簡単じゃないけど、機能すればスゲー良いと思う(自分だったら成功率が低いのでやらない)。この実店舗部分どうするんだろう。ZOZOTOWNは提携店が多いし、ECでデータ登録してるから、その情報を使うのかな個人的には、モデルさんが着たら、カッコ良く見えるのは当たり前で、いろんなひと(普通の人)が着た写真も見たいなって思うので、需要あると思うファッションSNSは何社か挑戦して、失敗してるけどZOZOならやれる可能性もあるな。是非是非、成功させて欲しい物ですInstagram風のファッションEC(ソーシャルコマース?)はorigami、Fancy、Sumalyとあるけど、WEARは自分の身体画像(買った服を着ている画像)を入れるのであれば、依存度が高まりそうなので、抜け出る可能性大です先行社はリコメンド機能がそんなに強くない(精度の問題ではなく、いちユーザーとして惹かれない)気がするから、藤巻百貨店や、Fresh News Deliveryのようなセレクトショップモデルとの差別化が薄い藤巻百貨店のfacebookページの利用は本当に上手いと思っていて、俺も読モ使って、何かやろうか検討中。作る時間が足りない・・・。ちなみに藤巻百貨店の運用はZAPPALLASがやってます。アートネイチャーから髪や頭皮の負担を抑えた新スカルプケア商品
    sammydress wedding dress http://www.sammydress.cc/wedding-dresses_c59.html

Leave a Comment