Kāda Daugavpils kasiere atklāja kā patiesībā tiek maldināti pircēji pie kases: ”Viņi paši nemaz nenojauš”

Kā mūs maldina pie kases: atklājot jaunus krāpšanas veidus. Tuvojoties pie kases veikalā, mēs bieži sastopamies ar dažādiem krāpšanas veidiem, kas saistīti ar cenām.

Daži veikali var apzināti mainīt preču cenas vai nepareizi attēlot atlaides, lai maldinātu pircēju un liktu viņam maksāt vairāk.

“Slēptās” cenas: kad cena pie kases atšķiras no cenas plauktā

Viena no izplatītākajām maldināšanas metodēm ir preces cenas maiņa starp brīdi, kad tā tiek ievietota grozā, un brīdi, kad tā tiek skenēta pie kases. Patērētāji var atklāt, ka cena pie kases ir augstāka nekā cena plauktā, kas rada neapmierinātību un neuzticēšanos veikalam.

Meistarīga maskēšanās: kā slēptās maksas var palielināt jūsu čeku

Daži veikali izmanto taktiku, pievienojot čekam papildu pakalpojumus vai produktus, iepriekš nepaziņojot pircējam. Tas varētu būt apdrošināšana, garantija vai citi “slēptie” maksājumi, kas var nemanāmi palielināt kopējo pirkuma cenu.

Cīnies par godīgumu: Kā pasargāt sevi no krāpšanas pie kases

Lai pasargātu sevi no iespējamas krāpšanas veikalos, ir svarīgi būt uzmanīgiem un sekot līdzi preču cenām, kā arī čeka saturam. Ja rodas aizdomas vai neatbilstības, vienmēr jāsazinās ar veikala vadītāju vai klientu atbalsta dienestu.

Secinājums: Ceļš uz pārredzamību un uzticēšanos tirdzniecībā

Veikaliem jācenšas panākt godīgumu un pārredzamību cenu noteikšanā, lai radītu uzticību patērētāju vidū. Pircējiem savukārt jābūt modriem un gataviem aizsargāt savas tiesības kā patērētājiem. Tikai savstarpēja cieņa un uzticēšanās palīdzēs radīt veselīgu tirdzniecības vidi visiem dalībniekiem.

Kāpēc kasieri un pārdevēji maldina klientus?

Tirdzniecības pasaule ir ļoti konkurētspējīga, un katrs veikals vai lielveikals cenšas pārdot pēc iespējas vairāk preču. Lai to panāktu, kasieri un pārdevēji var izmantot dažādas metodes, lai maldinātu klientus un liktu viņiem iegādāties vairāk, nekā plānots.

Izplatītākie veidi, kā maldināt klientus

Viens no populārākajiem maldināšanas veidiem ir nepareizi noformētas cenu zīmes. Kasieri var apzināti apgriezt cenu zīmi otrādi vai uzlīmēt to virs esošās, lai palielinātu preces cenu. Vēl viena izplatīta prakse ir cenas aizstāšana pie kases, kad pircējam tiek piemērots uzcenojums norādītās atlaides vietā.

Lasi vēl: Nekad neatdodiet nevienam ābolus no sava dārza, ļaujiet tiem pūt – stāstu, kāpēc

Negodīgas metodes, lai jūs pirkt vairāk

Lai palielinātu pirkuma summu, kasieri var izmantot psiholoģiskās ietekmēšanas metodes. Piemēram, viņi var aktīvi reklamēt papildu preces vai pakalpojumus, nodrošināt bezmaksas paraugus, piedāvāt atlaides, pērkot lielāku preču daudzumu. Kasieri var arī atklāti melot par preces kvalitāti, lai pārliecinātu pircēju to iegādāties.

Kā atpazīt maldināšanu veikalā?

Turpinājumu lasiet nākošajā lapā

 

Lai nekļūtu par maldināšanas upuri veikalā, jums jābūt uzmanīgam un neapstāties pie pirmā pārdevēja vai kasiera, kuru satiekat. Apskatiet preci, pārbaudiet cenu zīmi un nekautrējieties uzdot jautājumus par kvalitāti un cenu. Ja pamanāt mainītu cenas zīmi uz preces, noteikti informējiet par to veikala administrāciju.

Kā neiekrist pārdevēja slazdā?

Pirms došanās uz veikalu, izveidojiet nepieciešamo pirkumu sarakstu un pieturieties pie tā. Neļaujiet sevi pierunāt iegādāties preces, kuras neplānojāt iegādāties. Tāpat nepadodieties pierunāšanai iegādāties apšaubāmas kvalitātes vai apšaubāmas rentabilitātes preces. Un atcerieties, ka vienmēr varat atteikties no pirkuma, ja neesat pārliecināts par tā nepieciešamību.

Lasi vēl: Eksperts atklāja iedarbīgas frāzes, kas ļaus jums ātri vien ”izbēgt” no likumsarga soda: ”Viņš pats par jums zaudēs interesi”

Noteikumi mijiedarbībai ar kasieriem un pārdevējiem veikalos

Nevar uzskatīt visus kasierus un pārdevējus par negodīgiem, taču jāatceras, ka viņu galvenais uzdevums ir pārdot preci. Tāpēc esiet uzmanīgi un neļaujiet sevi apmānīt. Ja jūtat, ka pret jums izturas nepareizi, nekautrējieties sazināties ar veikala administrāciju vai sūdzēties par negodīgo pārdevēju. Atcerieties, ka jums ir tiesības maksāt tikai par to, ko faktiski iegādājāties.

Noslēgumā jāsaka, ka mijiedarbība ar pārdevējiem un kasieriem veikalos ir svarīga prasme, kas palīdzēs izvairīties no krāpšanas un ietaupīt naudu. Esiet uzmanīgi un neļaujiet sevi apmānīt, un tad iepirkšanās veikalos radīs tikai pozitīvas emocijas.

Vai esat saskārušies ar krāpšanas gadījumiem pie kases?