Lai nekļūtu par maldināšanas upuri veikalā, jums jābūt uzmanīgam un neapstāties pie pirmā pārdevēja vai kasiera, kuru satiekat. Apskatiet preci, pārbaudiet cenu zīmi un nekautrējieties uzdot jautājumus par kvalitāti un cenu. Ja pamanāt mainītu cenas zīmi uz preces, noteikti informējiet par to veikala administrāciju.
Kā neiekrist pārdevēja slazdā?
Pirms došanās uz veikalu, izveidojiet nepieciešamo pirkumu sarakstu un pieturieties pie tā. Neļaujiet sevi pierunāt iegādāties preces, kuras neplānojāt iegādāties. Tāpat nepadodieties pierunāšanai iegādāties apšaubāmas kvalitātes vai apšaubāmas rentabilitātes preces. Un atcerieties, ka vienmēr varat atteikties no pirkuma, ja neesat pārliecināts par tā nepieciešamību.
Noteikumi mijiedarbībai ar kasieriem un pārdevējiem veikalos
Nevar uzskatīt visus kasierus un pārdevējus par negodīgiem, taču jāatceras, ka viņu galvenais uzdevums ir pārdot preci. Tāpēc esiet uzmanīgi un neļaujiet sevi apmānīt. Ja jūtat, ka pret jums izturas nepareizi, nekautrējieties sazināties ar veikala administrāciju vai sūdzēties par negodīgo pārdevēju. Atcerieties, ka jums ir tiesības maksāt tikai par to, ko faktiski iegādājāties.
Noslēgumā jāsaka, ka mijiedarbība ar pārdevējiem un kasieriem veikalos ir svarīga prasme, kas palīdzēs izvairīties no krāpšanas un ietaupīt naudu. Esiet uzmanīgi un neļaujiet sevi apmānīt, un tad iepirkšanās veikalos radīs tikai pozitīvas emocijas.
Vai esat saskārušies ar krāpšanas gadījumiem pie kases?
Tevi noteikti interesēs
- Saules bērni, mājas laime, naudas magnēti: kāpēc rudie kaķi ir tik īpaši – ticējumi un novērojumiby Laura Andersone
- Kā tikt vaļā no sirmiem matiem bez krāsošanas – maz zināmi sieviešu trikiby Rinalds Bergmanis
- Netīrāka par publisku tualeti — eksperts norāda automašīnas detaļu, kura uzkrāj visvairāk baktērijuby Sandra Vīgante