Lai nekļūtu par maldināšanas upuri veikalā, jums jābūt uzmanīgam un neapstāties pie pirmā pārdevēja vai kasiera, kuru satiekat. Apskatiet preci, pārbaudiet cenu zīmi un nekautrējieties uzdot jautājumus par kvalitāti un cenu. Ja pamanāt mainītu cenas zīmi uz preces, noteikti informējiet par to veikala administrāciju.
Kā neiekrist pārdevēja slazdā?
Pirms došanās uz veikalu, izveidojiet nepieciešamo pirkumu sarakstu un pieturieties pie tā. Neļaujiet sevi pierunāt iegādāties preces, kuras neplānojāt iegādāties. Tāpat nepadodieties pierunāšanai iegādāties apšaubāmas kvalitātes vai apšaubāmas rentabilitātes preces. Un atcerieties, ka vienmēr varat atteikties no pirkuma, ja neesat pārliecināts par tā nepieciešamību.
Noteikumi mijiedarbībai ar kasieriem un pārdevējiem veikalos
Nevar uzskatīt visus kasierus un pārdevējus par negodīgiem, taču jāatceras, ka viņu galvenais uzdevums ir pārdot preci. Tāpēc esiet uzmanīgi un neļaujiet sevi apmānīt. Ja jūtat, ka pret jums izturas nepareizi, nekautrējieties sazināties ar veikala administrāciju vai sūdzēties par negodīgo pārdevēju. Atcerieties, ka jums ir tiesības maksāt tikai par to, ko faktiski iegādājāties.
Noslēgumā jāsaka, ka mijiedarbība ar pārdevējiem un kasieriem veikalos ir svarīga prasme, kas palīdzēs izvairīties no krāpšanas un ietaupīt naudu. Esiet uzmanīgi un neļaujiet sevi apmānīt, un tad iepirkšanās veikalos radīs tikai pozitīvas emocijas.
Vai esat saskārušies ar krāpšanas gadījumiem pie kases?
Tevi noteikti interesēs
- 15 gadu vecuma starpība man nešķita problēma; manam izredzētajam piederēja dzīvoklis, uzņēmums un viņš izskatījās kā ideālais vīrietisby Rinalds Bergmanis
- Dabas pētnieks Vilis Bukšs atklāj, kad Latvijā sagaidīsim pirmo sniegu: ”Ilgi nav jāgaida”by Sandra Vīgante
- Varētu ieviest naudas sodus par pārāk lēnu braukšanu satiksmē: ko tas nozīmētu šoferīšiemby Sandra Vīgante