Pilnā apjomā turpinās Ziemassvētku gaidīšanas periods, kad daudzi no mums aktīvi sūta un saņem dāvanas. Diemžēl kādai sievietei šis svētku laiks nav iesācies patīkami, bet gan ar vilšanos.
Ingūna saņēmusi sūtījumu, kas bijis atplēsts, un daļa no viņai paredzētā satura no paciņas bija pazudusi. Par notikušo viņa publiski paudusi savu neapmierinātību: “DPD Latvija, adventes laiks ir sācies! Caurums tik liels, ka tajā varētu ielikt galvu! Paldies par apzagto sūtījumu! Redzams, ka jums tur strādā ļoti ‘jauki’ cilvēki,” raksta Ingūna.
Komentāros ar līdzīgu pieredzi dalās arī citi. Andris norāda, ka šāds gadījums nebūt nav vienreizējs: “Diemžēl tas nav izolēts incidents. Man Kauguros jau divas reizes ir bijusi šāda situācija. Nosūtīju sūtījuma numuru, un atbildē saņēmu, ka jūs esat tikai pārvadātāji un jāvēršas pie pārdevēja.
Ar pārdevēju sazinājos — viņi apstiprināja, ka viss bijis ielikts. Jūsu atbilde bija, ka pazudušās vērtības netiek kompensētas. Turklāt vēl vairākas reizes esmu saņēmis paciņas, kur skaidri redzams, ka tās ir pārplēstas un noņemtas lietas, ko var izvilkt caur nelielu caurumu — aptuveni pus vīrieša plaukstas lielumā. Redzu, ka neesmu vienīgais šādā situācijā.”
Savukārt Valdis stāsta:
“Reiz rakstīju, ka klientam tika piegādāta tukša paciņa, taču nekādas reakcijas nebija. Naudu man neatgrieza. Preces bieži pienāk bojātas, tāpēc tagad izmantoju tikai Omniva pakalpojumus. Arī paciņas ir pazudušas vairākas reizes — nācās gaidīt mēnesi, līdz, iespējams, tās atrada. Nesaprotu, kāpēc problēmas pastāvīgi atkārtojas un tieši ar DPD.”
Anna savukārt pauž ļoti kritisku viedokli:
“Briesmīgs uzņēmums. Mana paciņa tika nozaudēta, un atbildība netika uzņemta. DPD ir atbrīvota no materiālās atbildības saskaņā ar Pasta likumu un citiem normatīvajiem aktiem, kā arī neatbild par netiešiem zaudējumiem — morālo kaitējumu, negūto peļņu, soda naudām vai zaudējumiem, kas radušies darījuma pārtraukšanas dēļ. Sūtījuma aizkavēšanās gadījumā nekas netiek kompensēts. Neiesaku sadarboties.”
Uz izteiktajām sūdzībām reaģē Daniels, kurš mēģina skaidrot situāciju no loģistikas puses: “Šeit varu pakomentēt, zinot, kā patiesībā notiek šādi procesi. Pirmkārt, par iepakojuma kvalitāti un izturību atbild sūtītājs — veikals vai internetveikals.
Šajā gadījumā redzams, ka sūtījums ir no ‘Temu’, un jāņem vērā, ka šādas paciņas no Ķīnas ceļo caur vairākiem kurjeriem un valstīm. Otrkārt, redzu ‘BestSecret’ kasti, kas aizlīmēta ar lētu papīra līmlenti, kura mēdz pati atlīmēties. Arī lielās apģērbu kastes bieži ir no plāna kartona un ar pustukšu saturu, tāpēc transportēšanas laikā tās viegli saspiežas un deformējas.
Rozā iepakojumi nereti ir pildīti ar gaisu — tie var tikt speciāli atplēsti vai arī kurjers mēģina izlaist gaisu, lai paciņu ievietotu atbilstoša izmēra skapī, jo vieta bieži ir jāplāno ļoti precīzi, lai visi sūtījumi tiktu piegādāti laikā. Neviens neliks XS izmēra paciņu M nodalījumā tikai tāpēc, ka iekšā ir gaiss. Par kurjeru zādzībām es nepiekrītu — lai gan cilvēki ir dažādi, šādas situācijas ir risināmas caur uzņēmumu, turklāt pakomāti ir aprīkoti ar videokamerām.”
Kā tiek skaidrots, tad ”DPD” ir sazinājies ar klienti un situācija tiek labota.












