Kāda ”Maxima” veikala kliente pie kases piedzīvojusi visai dīvainu situāciju

Pavisam nesen soctīklos izplatījās ļoti interesanta situācija, kura risinājās kādā ”Maxima” veikalā. Veikala kliente stāstos šo ir ļoti uztraukusies, bet priecājas, ka šis viss atrisinājās. 

Latgaliete Iveta jau septīto gadu māca bērniem latviešu valodu galvaspilsētā, tomēr katras brīvdienas viņa ar vilcienu dodas uz savu dzimto vietu Rikavā, Rēzeknes novadā.

Ceļojot no Latgales uz Rīgu, Iveta parasti līdzi ved pilnu koferi ar pašas audzētiem lauku labumiem. Svētdienas vakarā, atgriežoties Rīgā, viņa ar visām mantām devās uz piemājas veikaliņu Āgenskalnā.

Iepērkoties, Iveta bieži vien savu koferi atstāj pie tukšās kases, un arī liktenīgajā septembra svētdienā viņa nolika savas mantas pie brīvas kases.

Pēc tam, kad bija samaksājusi par pirkumiem un devusies pakaļ savam koferim, viņu sagaidīja pārsteigums — melnais čemodāns bija pazudis.

Iveta sākumā bija satraukusies par pazudušajiem lauku labumiem, taču vēlāk izrādījās, ka apsargs, nebrīdinot pircējus, koferi bija pārvietojis un nolika veikala priekštelpā.

Veikala pārstāve Raina Anna Ločmele skaidro, ka šajā veikalā nav iespējas informēt klientus pa skaļruni, tādēļ ikvienam jābūt atbildīgam par savām mantām.

Lasi vēl: Novembrī un decembrī gaidāmas klimatiskās pārmaiņas; Tas var skar arī Latviju

Raina Anna Ločmele arī uzsver, ka pārdevēja, cilvēcisku apsvērumu vadīta, atļāvusi Ivetai atstāt savas mantas pie kases, taču šāda rīcība neatbilst veikala noteikumiem. Noteikumi paredz, ka mantas bez uzraudzības nedrīkst atstāt, tāpēc apsargs ir rīkojies pareizi.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment