1. Paņemti vai aizmirsti dokumenti
Vai esat pazaudējis pasi un kāds no tās ir izņēmis naudu? Tas ir iespējams. Neskatoties uz iekšējiem noteikumiem, bankas darbinieki ir īsti cilvēki. Un ne vienmēr uzmanīgi. Ja kasieris nepārbauda jūsu parakstu vai fotoattēlu, darījums var tikt veikts. Tas jo īpaši attiecas uz vecu kontu, kas atvērts pirms daudziem gadiem, kur pat jūs neesat pārliecināts par parakstu.
2. Negodīgi bankas darbinieki
Tas notiek reti, bet tomēr notiek. Daži bankas darbinieki atrod vecus, aizmirstus kontus un reģistrē fiktīvus darījumus īpašnieka vārdā. Dažreiz viņi pat izsniedz aizdevumu. Klients par to uzzina, kad zvana parādu piedzinējs vai kad viņam “pēkšņi” rodas kavējums.
3. Vecais tālruņa numurs – jauns īpašnieks
Jūs pārtraucāt lietot savu veco numuru, neatjauninājāt to savā bankā, un viss. Pēc pāris mēnešiem operators nodod numuru kādam citam. Un, ja šī persona ir krāpnieks, viņš var izmantot “piekļuves atgūšanas” procedūru, lai iegūtu kontroli pār jūsu internetbanku.
Bankas var tehniski pārbaudīt, vai numura īpašnieks ir mainījies, bet ne visas to dara. Tāpēc, ja esat mainījis savu numuru, noteikti informējiet visus, ar kuriem tas bija saistīts. Pretējā gadījumā jūs varētu pēkšņi “atdot” savu naudu kādam citam.
Tevi noteikti interesēs
- Manām vientuļajām draudzenēm (šķirtenēm un solo māmiņām) ir kāda kopīga nejauka īpašība: stāstu, kādaby Rinalds Zembergs
- “Ak, es nepaņēmu savu karti, samaksā manā vietā,” Ronalds (30) teica tēvam, kad bija piepildījis ratiņus ar pārtikas precēm dzimšanas dienas svinībāmby Rinalds Zembergs
- Stāvu Liepājas veikala kasē, pienāk jauns puisis lūdz aizdot naudu: beigu beigās paliku bez visas savas algasby Sandra Vīgante