Sava auto drošību no ceļu sāls postošās ietekmes ir jānodrošina jau pirms ziemas iestāšanās.
Laba ideja var būt periodiska sāls nomazgāšana no korpusa, riteņiem un riteņu arkām, taču tas ne vienmēr ir iespējams zemas temperatūras dēļ.
Labs veids, kā aizsargāt spēkrata krāsojumu, ir tā pārklāšana ar cieto vasku, ko var izmantot visam korpusam. Tas apgrūtinās netīrumu pielipšanu un atvieglos automašīnas virsbūves tīrības saglabāšanu.
Turklāt ir vērts novērst krāsojuma bojājumus, kuri var kļūt par korozijas avotiem. Visas šīs darbības vēlams veikt pirms aukstā laika iestāšanās.
Ja runa ir par automašīnas šasiju, ir vērts padomāt par visaptverošu aizsardzību pret koroziju. Tirgū darbojas daudz uzņēmumu, kas sniedz šāda veida pakalpojumus, taču šajā ziņā svarīga joprojām ir cena.
Ja cena ir neliela, nevar rēķināties ar vairāk vai mazāk efektīvu un noturīgu pārklājumu. Parasti par šādām cenām tiek piedāvāta tikai šasijas tīrīšana un pārklāšana ar lētāko pretkorozijas segumu.
Ideālā gadījumā katrs elements ir jāizjauc, jānoslauka ar smilšu strūklu, jāuzklāj vairāki īpaši izvēlēti pārklājumi, bet nepieciešamības gadījumā jānomaina elementi, kuros korozija pārāk dziļi ieēdusies metālā.
Ar to pietiks 3-4 gadiem, atliek vien parūpēties, lai pārklājumam nebūtu mehānisku bojājumu. Šis pakalpojums ir vairākas reizes dārgāks nekā pamata apstrāde, tāpēc ne katrs automašīnas īpašnieks izšķirsies par labu šādam risinājumam.
Ja tev noderēja šie padomi, atzīmē rakstu ar “patīk” un dalies ar to sociālajos tīklos. Priecāsimies arī par taviem komentāriem!