Jo tehniskajiem darbiniekiem mirklī, kad uz ekrāna rādīja, kā cilvēks ar brauc ar auto, izdevās nosūtīt visiem SMS un, protams, lielāka daļu skatītāju sāka vērt tās vaļā. Un, kas notika pēc tam, viennozīmīgi bija kā mācība.Vienkārši ģeniāla reklāmas kampaņa!
Lūdzu, iesakiet šo ziņu tālāk – ikvienam ir vērts aizdomāties!
Avots: iRaksti.lv
Tevi noteikti interesēs
- Ar 2025. gada 1. novembri stāsies spēkā jauna CSDD prasība visām automašīnāmby Rinalds Bergmanis
- No 1. oktobra elektroenerģijas tirgū sāksies pārmaiņas, kas var ietekmēt ikvienu mājsaimniecībuby Sandra Vīgante
- “Un tad pienāk tāds mirklis…”: primadonna Alla Pugačova atklāj, ko par viņu reiz pateicis Maestro Raimonds Paulsby Laura Andersone