Kliente, iepērkoties “Pepco” veikalā, piedzīvojusi lielu vilšanos un nolēmusi padalīties ar savu pieredzi ar interneta lietotājiem, kuri bijuši tik pat samulsuši kā pati kliente.
Kāda sieviete sociālajā tīklā “Threads” dalījusies ar savu pieredzi, atklājot, ka iegādājusies dēlam bikses, bet tikai pēc kāda laika pamanījusi tām ražošanas defektu. Viņa raksta: “Ko tādu redzu pirmo reizi.
Jāpiebilst, ka bērns šīs bikses jau ir kādu laiku nēsājis, bet defektu ievēroju tikai tagad. Uzmanieties no #Pepco bērnu biksēm – nekad neiedomājos salīdzināt abu bikšu staru garumu. Un vēl pārmetu bērnam, sakot: ‘Kas tev ar to vienu kāju? Sarauj tās bikses uz leju, lai neizskatās smieklīgi.’ Izrādās, ka problēma bija pašās biksēs.”
Viņas ieraksts izraisījis atsaucību, un daudzi komentētāji gan pasmaida par situāciju, gan dalās līdzīgā pieredzē. “Piedošanu, bet šis patiešām ir smieklīgi!”
Latvijā solītais ”karstuma vilnis” jūnijā ir izgāzies, bet ko sagaidīsim jūlijā
“Kaut gan man pašam nav bijusi tik liela starpība staru garumā, tomēr līdzīgi gadījumi ir bijuši ar Zaras un H&M biksēm, bērniem – ar Lindex.”
Lasi vēl: Ja pludmalē pamanījāt bezviļņu zonu, tad nepeldiet tur- atklāju kāpēc tas ir tik svarīgi
“Lētas bērnu bikses bieži vien pēc žāvēšanas kļūst šķības – tas jau ierasti. Kvalitatīvam apģērbam gan nekad ko tādu neesmu novērojis.” “Pepco un Sinsay veikalos šādi defekti nav retums. Pie tik zemas cenas parasti pat neuztraucos – ja der tikai vienreiz, tad izmetu un miers.”
“Varbūt tā vienkārši ir mode?” “Tas taču stilīgi! Manam bērnam bija periods, kad viņš pats izvēlējās vienu bikšu staru nēsāt uzrautu, lai gan abas bija vienāda garuma. Šeit, iespējams, līdzīga situācija.”
“Jā, manai meitai pirms pāris gadiem bija līdzīga pieredze ar legingiem. Tagad, pērkot Pepco bikses, pievēršu īpašu uzmanību staru garumiem.” “Taisi šortus un problēma atrisināta.”