Kliente ir vīlusies “Omniva” darbā un apsver vēršanos pie likumsargiem: “Samaksāju, bet paku tā arī nesaņēmu.” Situācija viņai rada lielu neapmierinātību un nesaprašanu par turpmāko rīcību.
Vakar portālā sudzibas.lv tika saņemta sūdzības par ”Omniva”. Klients atklāj detaļas par notikušo un kāpēc šī sūdzība ir tikusi iesniegta.
”Labdien! Pasūtīju preci no Sportsdirect, un par piegādi uz mājām samaksāju 11,99 eiro. No Omniva saņēmu ziņu, kurā teikts: “Sveicināti! Tavs sūtījums CC894555034EE no sūtītāja Hermes UK (Packeta International s.r.o.) ir nodots kurjeram piegādei. Kurjers to piegādās šodien, iepriekš ar jums sazinoties.”
Tomēr kurjers nekādā veidā ar mani nesazinājās un vienkārši ielika paku pakomātā, lai gan piegādei bija jānotiek uz manu mājas adresi, par ko jau biju samaksājusi. Ziņā bija norādīts, ka sūtījums atrodas Omniva Ludzas Stacijas ielas 30 pakomātā, adrese – Stacijas iela 30, Ludza, Ludzas novads, 9985.
Sazinoties ar Omniva pa tālruni +371 27042424, operatori apstiprināja, ka kurjeram ir nodots uzdevums ar mani sazināties pirms piegādes. Zvanīju četras reizes, taču kurjers nekad neatbildēja un atzvans netika saņemts. Līdz ar to paka nav pie manis nonākusi.
Ja situācija netiks atrisināta, es turpmāk vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, bet nepieciešamības gadījumā arī Policijā. Kā vispār kurjers var pieņemt vienpersonisku lēmumu nodot paku pakomātā, ja piegāde bija paredzēta uz mājām un par to ir samaksāts? Runa ir par Rēzeknes OMNIVA, un attiecīgie operatori strādāja 02.12.2025.”
Kā reaģēja kompānija
”Labdien! Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Esam veikuši padziļinātu izpēti savā pusē un veikuši nepieciešamās darbības, lai novērstu šādu kļūdu atkārtošanos nākotnē. Šobrīd redzam, ka sūtījums ir ticis piegādāts klātienē, atbilstoši izvēlētajam piegādes veidam. Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām. Ar cieņu, Omniva.”
Kāda nepatīkama ziņa visiem ”Omniva” klientiemm
No 2025. gada 1. novembra līdz 31. decembrim katram piegādātajam sūtījumam — gan pakomātu, gan kurjeru piegādes kanālos — tiks piemērota 7% sezonālā apjoma indeksa piemaksa. Tā attieksies uz visiem biznesa klientiem, neatkarīgi no tā, vai tiek izmantotas cenrāža cenas vai līgumā noteiktas individuālas cenas. Vienīgais izņēmums ir uzņēmumi, kuru līgumos skaidri norādīts, ka sezonālās cenu izmaiņas uz viņiem neattiecas.
Svarīgākās izmaiņas noteikumos
Atjaunotajos noteikumos ieviesti vairāki uzlabojumi, kas skar gan terminoloģiju, gan pakalpojumu sniegšanas kārtību: Jauni termini: Ieviestas jaunas definīcijas, tostarp “piegādes dokuments” un “piegāde tajā pašā dienā”.
Sūtījumu parametri:
Pakomātos sūtījumu izmēri turpmāk tiks noteikti pēc nodalījumu izmēriem. Igaunijas kurjeru kanālam noteiktas papildu prasības nestandarta formas sūtījumiem. Paziņošanas kārtība: Precizēts, kā klientiem tiek sniegta informācija un kādas ir paziņošanas iespējas.
Papildu pakalpojumi:
Omniva saglabā tiesības atteikties pieņemt sūtījumus, kas neatbilst iepakošanas prasībām. Precizēti noteikumi par iekraušanas vietām un sniegts detalizētāks piegādes procesa skaidrojums. Glabāšana un pāradresācija: Neparedzētos gadījumos iespējams pielāgot sūtījumu glabāšanas laiku. Noteikts skaidrs pāradresācijas process, kā arī pievienoti noteikumi attiecībā uz lielgabarīta vai smagiem sūtījumiem.









