Riselsheima. Asāks, precīzāks, pat vēl efektīvāks. Jaunais Opel Insignia GSi ir sporta sedans tiem, kam patīk kaut kas īpašs.
Entuziastiem domāts automobilis, kas sagādā maksimālu prieku uz visu veidu ceļiem. Šasija ar tās īpaši dinamiskajiem iestatījumiem un izteikti augstais saķeres līmenis apvienojumā ar visu riteņu piedziņu dāvā gandarījuma pilnu braukšanas pieredzi, kā arī maksimālu drošību. Jauno astoņu pakāpju pārnesumkārbu var vadīt ar pārslēgiem pie stūres – kā sacīkšu automobilī – vēl intensīvākai braukšanas pieredzei. Jaunās paaudzes Insignia tipiskā kombinācijā ir apvienota viegla konstrukcija, zems smaguma centrs un divu litru turbodzinējs. Rezultāts ir lielisks līdzsvars un ļoti laba jaudas un svara attiecība. Šādas tehniskās īpašības pelna īpašu eksterjeru. Ar lielām hromētām gaisa atverēm priekšā un gaumīgu aizmugurējo spoileri, kas rada nepieciešamo piespiedējspēku aizmugurējai asij, GSi āriene ir perfektā saskaņā ar tā veiktspēju. Ar ādu pārvilktie, integrētie sporta sēdekļi (izstrādāti speciāli GSi), sporta stūresrats ar ādas apdari un alumīnija pedāļi veido noslēdzošos akcentus.
Tehniskā skaņošana Opel labākajās tradīcijās ir ļāvusi radīt visu laiku efektīvāko Insignia, kas GSi padara dinamiski atšķirīgu no jau tā izveicīgā Insignia Grand Sport. Jaunu moderna sportiskuma līmeni raksturo lieliska saķere un asmens asa precizitāte – tie ir talanti, ko novērtēs sportisku vidējās klases sedanu fani un apliecina arī hronometrs.
„Jaunais Insignia GSi Nirburgringas Nordšlaifē nepārprotami uzrāda labāku apļa laiku nekā jaudas ziņā pārākais iepriekšējās paaudzes Insignia OPC,” pēc testiem secinājis augstas veiktspējas automobiļu un motorsporta programmas vadītājs Folkers Štriceks. Viens no šāda snieguma iemesliem ir svara atšķirība – GSi sver 160 kg mazāk nekā OPC 2.8 V6 Turbo. Tas ir gluži kā atlēts ideālā formā.
„Tieši šī kombinācija, ko veido neliels svars – it īpaši uz priekšējās ass, zems smaguma centrs, viegla vadāmība, liela jauda plašā apgriezienu diapazonā un labākā saķere, ir tas, kas GSi padara tik ātru,” entuziasma pilns saka Štriceks. „Tā ir tīra efektivitāte. Augstais saķeres līmenis ir perfekts Nordšlaifei un sniedz braukšanas prieku, kā arī dod drošības priekšrocības uz koplietošanas ceļiem.”
Avots: opel.autofavorits.lv