Ne visiem jāmaksā vairāk
“Lattelecom” savā atbildē “LA” neatklāja, cik daudziem samaksa cēlusies un kāds ir vidējais cenu kāpums, taču zināms, ka maksimālajam kāpumam vajadzētu būt diviem eiro. Sociālajos tīklos sūdzas par lielāku pieaugumu.
“Visiem klientiem, kurus skars pakalpojuma maksas izmaiņas, šī informācija ir nosūtīta uz viņu profilu pašapkalpošanās vietnē “mansLattelecom.lv”, kā arī uz viņu norādītajiem e-pastiem – aicinām klientus ieskatīties šajās saziņas vietās, lai uzzinātu precīzāko informāciju. Pakalpojuma maksa mainīsies vairākiem pakalpojumiem, taču ne visiem šo konkrēto pakalpojumu klientiem – starta internetam, “Helio”, virszemes televīzijas un nelielai daļai balss pakalpojumu klientiem, kuriem bija piešķirtas lielas atlaides vai kuri lietoja tarifu plānu, kas tiek slēgts,” norāda “Lattelecom” pārstāve Lāsma Trofimova.
Lasi arī: Māris Grigalis ar video starpniecību paziņo par “ģimenes pieaugumu”
No līguma var atteikties
Jāatceras arī, un ko atgādina arī “Lattelecom” – gan Elektronisko sakaru likums, gan klientu līgumi paredz, ka abonentam ir tiesības līguma nosacījumu grozījumu gadījumā atteikties no līguma un līgumsods par to netiek piemērots.
Vai cenas neturpinās kāpt? L. Trofimova atbildēja, ka tuvākajā laikā cenu izmaiņas netiek plānotas. “Tomēr jāņem vērā, ka nozarē prognozējams cenu pieaugums arī turpmāk – esam vienotā Eiropas tirgū, un viss liecina, ka tajā cenas pamazām izlīdzinās, ko veicina gan darbaspēka atalgojuma pieaugums, gan arī kopējais izmaksu pieaugums – pakalpojumu tehniskās nodrošināšanas, satura izmaksas.
Pērn “Lattelecom” valsts attīstībā, investīcijās un nodokļos samaksāja vairāk nekā 73 miljonus eiro, no kuriem 46 miljoni eiro samaksāti nodokļos, 27 miljoni investēti attīstībā un pakalpojumu uzlabošanā, savukārt peļņa 41 miljona apmērā dividenžu veidā tiks sadalīta akcionāriem – Latvijas Republikai un “Telia Company”,” norāda “Lattelecom” pārstāve.
Avots: