Privātais investors no Latvijas, kura vārds netiek atklāts, investējis 300 000 eiro Latvijas jaunuzņēmumā “Fulfilli”. Uzņēmums ir izstrādājis tāmēšanas rīku, kas web risinājumu izstrādes un mārketinga aģentūrām, kā arī ārštata darbiniekiem nodrošinās ērtu un efektīvu tāmju sagatavošanu, pārvaldīšanu un cenu piedāvājumu saskaņošanu ar klientiem.
“Sākotnējā cenu piedāvāšana ir laikietilpīga gan aģentūrām, gan ārštata darbiniekiem. Pētījumi liecina, ka projektu vadītāji tērē līdz pat 25% darba laika izmaksu tāmju sagatavošanai. “Fulfilli” par savu misiju ir izvēlējies kalpot aģentūrām visā pasaulē, lai taupītu projektu vadītāju un pārdevēju laiku. Izveidotais rīks šo problēmu risina un pasaulē līdzīga šobrīd nav! Tāpēc diezgan pamatota ir mūsu ambīcija kļūt par globāli atpazīstamu rīku aģentūru un ārštata darbinieku izmaksu tāmēšanā, kas tiktu lietots visā pasaulē,” ar “Fulfilli” ambīcijām iepazīstina Jānis Sprenne, uzņēmuma vadītājs un līdzdibinātājs.
Šobrīd “Fulfilli” klienti var paši veidot, rediģēt, sūtīt un pārvaldīt tāmes, izmantojot sava uzņēmuma zīmola elementus – logo un krāsas. Pēc tam tāmes var atkārtoti izmantot, kā arī izmantot jau datubāzē saglabātos pakalpojumus un sagataves ātrākai jaunu tāmju sagatavošanai.
“Fulfilli” ir uzsācis sarunas ar pirmajiem klientiem par izmaksu tāmju automatizāciju, kas būtiski samazinās projekta vadītāja pavadīto laiku sākotnējo pieprasījumu apkalpošanai – vēlmju izzināšanai un izmaksu piedāvājumu sagatavošanai. Automatizācija būs ļoti svarīga aģentūrām, kas ikdienā saņem vairākus pieprasījumus no potenciālajiem klientiem un tērē ievērojamus resursus šo pieprasījumu apkalpošanai. Turklāt nākotnē ieguvēji būs arī klienti – viņiem būs iespēja saņemt vienotu un tirgū atzītu standarta tāmes piedāvājumu, ar ko būs iespējams salīdzināt dažādu pakalpojuma sniedzēju piedāvājumus.
Līdz šim “Fulfilli” attīstībā ieguldīti privātie līdzekļi – 67 000 eiro. Piesaistītās investīcijas noderēs mārketinga aktivitātēm un produkta attīstīšanai starptautiskajā tirgū. “Esam ļoti priecīgi, ka tik agrīnā stadijā spējām piesaistīt tik ievērojamas investīcijas, kas mums nodrošinās resursus dažādu ideju testēšanai produkta attīstības kā arī atpazīstamības veicināšanai starptautiskā līmenī. Mūsu galvenā mērķauditorija ir aģentūras visā pasaulē, tāpēc šī ir ļoti laba iespēja, lai to iespējami efektīvāk sasniegtu,” saka Jānis Sprenne.
“Fulfilli” rīka izstrāde tika uzsākta 2017. gada pavasarī, taču tas dienasgaismu ieraudzīja 2017. gada 7. decembrī. Līdz šim pakalpojumam reģistrējušies 399 lietotāji no 56 pasaules valstīm, taču “Fulfilli” tāmēšanas rīku ir apmeklējuši interesenti jau no kopskaitā 120 valstīm visā pasaulē!