“Latvijas Pasta” pārstāvji informē, ka ir ieviests jauns maksājumu pakalpojums. Klienti gan steidz noskaidrot cik šāds pakalpojums viņiem izmaksās.
Lai nodrošinātu vienlīdz ērtu piekļuvi pasta un maksājumu pakalpojumiem arī tiem iedzīvotājiem, kuri dzīvo ārpus lielākajām pilsētām un reģionālajiem centriem, VAS “Latvijas Pasts” piedāvā izmantot pakalpojumu “Pastnieks mājās”. Tas ir ērts risinājums, kas ļauj saņemt visus pasta uzņēmuma nodrošinātos pakalpojumus savā dzīvesvietā, neapmeklējot pasta nodaļu. Turklāt, sākot no februāra, iespējams norēķināties pie pastnieka arī ar bezkontakta maksājumu karti.
Aizvadītajā gadā šī pakalpojuma ietvaros klienti veica vidēji apmēram 18 500 darījumu mēnesī. Visbiežāk to izmantoja iedzīvotāji Latgales reģionā (ap 40 %), kam seko Kurzemes (25 %), Vidzemes un Zemgales iedzīvotāji (katrs ap 17 %). Lielākais pieprasījums pēc šī pakalpojuma bija vērojams Krāslavas, Madonas, Alūksnes, Gulbenes, Jēkabpils, Dienvidkurzemes un Talsu novados. Populārākie izmantotie pakalpojumi bija dažādu rēķinu apmaksa un, gada nogalē, preses izdevumu abonēšana.
Lai uzlabotu pakalpojuma pieejamību un ērtumu, no 2024. gada februāra pie pastniekiem iespējams norēķināties ar bezkontakta maksājumu karti. Šis jaunievedums tapis sadarbībā ar banku Citadele un Samsung Electronics. Sākotnēji šī norēķinu iespēja pieejama pie 387 pastniekiem tajos Latvijas reģionos, kur iepriekš bijis izteikti liels pieprasījums pēc bezskaidras naudas maksājumiem. Maksājumu veikšanai pastnieki izmanto mobilo lietotni, kas savienojas ar klienta bezkontakta maksājumu karti.
Ar šo risinājumu ir padarīti ērtāki norēķini arī Latvijas Pasta Visa maksājumu kartes īpašniekiem, turklāt ir paplašināta arī šīs kartes mobilās lietotnes Latvijas Pasts Pay funkcionalitāte – tagad tajā var ne tikai pārbaudīt atlikumu, bet arī veikt rēķinu apmaksu.
Pieteikties Latvijas Pasta maksājumu kartei var gan pasta nodaļās, gan pie pastniekiem, gan arī tiešsaistē – www.pasts.lv. Ja klientam ir atvērts Pasta norēķinu sistēmas (PNS) konts, karti iespējams noformēt vienkārši un ērti, turklāt līdz aprīļa beigām tās noformēšanas maksa samazināta līdz 1,99 eiro. Ja PNS konts vēl nav atvērts, to var izdarīt jebkurā pasta nodaļā vai elektroniski, aizpildot pieteikumu vietnē manspasts.lv.
Pakalpojums “Pastnieks mājās” sniedz iespēju izmantot visus tos pašus pasta un maksājumu pakalpojumus, kas pieejami arī klātienē pasta nodaļās un klientu centros – to var pieteikt, sazinoties ar klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001 vai rakstot uz [email protected]. Atkarībā no izvēlētā pakalpojuma, pastnieks apmeklē klientu vienas līdz trīs darbdienu laikā – neatkarīgi no tā, vai nepieciešams noformēt sūtījumu, apmaksāt rēķinus vai abonēt preses izdevumus.
Lasi vēl: VID pārstāvji atgādina iedzīvotājiem obligāti šo dokumentu aizpildīt līdz 2.jūnijam
Par Latvijas Pastu. VAS “Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, kas piedāvā plašu pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumu klāstu. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskajos sūtījumos, tostarp e-komercijas paku piegādē, preses izdevumu un vēstuļu nosūtīšanā, kā arī nodrošina individualizētus loģistikas risinājumus. Ar aptuveni 1900 darbiniekiem, Latvijas Pasts apkalpo klientus 155 pasta nodaļās un pārvalda valsts lielāko pakomātu tīklu. Uzņēmums pastāvīgi ievieš jaunas tehnoloģijas un attīsta inovatīvus risinājumus, lai kļūtu par pirmo izvēli sūtījumu pakalpojumu jomā visā Latvijā.