Daudzi klienti ievērojuši, ka Latvijas veikalos katrs trešais klients dodas pēc šī konkrētā produkta. To atklāja arī veikalu vadītāji, ka patreiz šis produkts tiek izpirkts ļoti strauji.
Latvijā vasara tradicionāli ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka, un karstajās dienās iedzīvotāji biežāk izvēlas atsvaidzinošas maltītes. Viena no sezonas iecienītākajām izvēlēm ir aukstā zupa.
Pēdējo nedēļu karstais laiks un vasaras mēnešos raksturīgā vēlme baudīt auksto zupu ir būtiski palielinājusi pieprasījumu pēc marinētajām bietēm. Zīmola “Spilva” dati rāda, ka šī gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, pārdots vairāk nekā divas reizes vairāk marinēto biešu.
Tomēr..
Vislielāko pieprasījumu izpelnījušās klasiskās marinētās bietes ar ķimenēm, taču pieaug arī citu veidu biešu pārdošanas apjomi. Piemēram, marinētajām bietēm kubiņos realizācijas rādītāji auguši par vairāk nekā 70%.
“Vasaras sākums Latvijā tradicionāli nozīmē aukstās zupas sezonu — ēdienu, kas ir gan garšīgs un veselīgs, gan ātri pagatavojams. Marinētās bietes šajā laikā kļūst par īpaši iecienītu produktu, jo tās ievērojami atvieglo maltītes pagatavošanu. Šogad redzam, ka pieprasījums pēc ‘Spilva’ marinētajām bietēm ir strauji audzis tieši jūlijā, kas vēlreiz apliecina aukstās zupas popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū. Turklāt karstais jūlijs, neraugoties uz lietu, ir bijis īpaši labvēlīgs šai sezonai,” stāsta Laura Bagātā, “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja.
Pārdošanas dati rāda, ka patērētāji visbiežāk izvēlas tieši klasiskās marinētās bietes ar ķimenēm, kas aukstajai zupai piešķir īpašu garšu. Tas norāda, ka daudzi labprāt gatavo šo ēdienu paši, pievienojot sev iecienītākās sastāvdaļas, savukārt jau gatavos aukstās zupas maisījumus iegādājas salīdzinoši retāk.