“LIDL” nekavējoties pārtrauc šī produkta pārdošanu! Steidzami jāizmet vai jānodod atpakaļ veikalā

Šajā ziņā mēs neapspriedīsim tikai veikalu “Lidl”, bet skatīsimies uz konkrēto produktu kopumā Latvijas veikalos. Uzzināsim, kurš produkts nesen tika izņemts no apgrozības, jo tajā tika konstatētas veselībai pašsajūtai vielas.

Saskaņā ar Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) publiskoto informāciju, izplatīšana Lielbritānijas un ASV izcelsmes bezalkoholiskajam dzērienam “Prime” ir apturēta, jo tika atklāta neatbilstība marķējumā.

PVD, veicot pārtikas tirdzniecības vietu pārbaudes, ir identificējis neatbilstības produkta marķējumā, tostarp neprecizitātes latviešu valodas informācijā salīdzinājumā ar oriģinālo valodu. Dienests ir pieprasījis veikt marķējuma labojumus.

Pārdošana ir pārtraukta septiņu dažādu veidu bezalkoholiskajiem dzērieniem “Prime” 500 mililitru iepakojumos. PVD ir ziņojusi par šo problēmu Eiropas Komisijas (EK) Ātrās brīdināšanas sistēmā.

Kas tieši ir ”Prime”? 

“Prime” ir dzērienu klāsts, kas ietver sporta dzērienus, dzērienu maisījumus un enerģijas dzērienus, ko ražo uzņēmums Prime Hydration, LLC. Šo diapazonu reklamē un dibināja YouTube personības Logans Pols un KSI.


2022. gadā produkta izlaišana un paziņojums izraisīja ievērojamu ažiotāžu sociālajos medijos, ko radīja šīs sociālo mediju personības, kurām ir desmitiem miljonu sekotāju. Produkts tika arī reklamēts galveno sporta sponsorēšanas darījumu laikā.

Prime Hydration piedāvā plašu enerģijas dzērienu, sporta dzērienu un dzērienu maisījumu klāstu, kas izceļas ar dažādiem kofeīna, elektrolītu un pievienoto mikroelementu līmeņiem.

Prime Energy dzērieni ir izraisījuši diskusijas dēļ mārketinga kampaņas, kas ir kritizēta par to, ka mērķauditorijā ir iekļauti bērni un pusaudži, ņemot vērā dzērienu augsto kofeīna līmeni.

2022. gada 4. janvārī YouTube lietotāji KSI un Logans Pols, kam ir vairāk nekā 40 miljoni abonentu YouTube un miljoni sekotāju citās platformās, tiešraidē Instagram paziņoja par jauna dzēriena izveidi, ko piedāvā uzņēmums Prime Hydration.

 

Sociālo mediju ažiotāža, ko izraisīja viņu iesaistīšanās, noveda pie palielināta pieprasījuma no skolas vecuma bērniem, īpaši pusaudžu zēniem. Evening Standard ziņo, ka pieprasījuma pieaugums radīja augstas cenas tiešsaistes pārdevēju vidū, tostarp eBay, kur divpadsmit pudeles tika piedāvātas par 400 £.

 

Iesakām:

Pirms jaunu produktu lietošanas rūpīgi pārbaudiet to sastāvu un iespējamo ietekmi uz veselību!

 

Leave a Comment