Ļoti nepatīkams un pat skumjš jaunums visiem, kuri regulāri izvēlas maltītes “Hesburger” restorānos. Daudzi klienti jau ir izteikuši savas domas par šo.
Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēde “Hesburger” nākamā gada pavasarī pārtrauks bērnu komplektu tirdzniecību visās valstīs, kurās šobrīd darbojas. Kā norāda uzņēmuma starptautiskās komunikācijas un mārketinga direktore Ieva Salmela, šāds lēmums pieņemts, balstoties uz uzņēmuma ilgtspējas stratēģiju, mainīgajām patērētāju vēlmēm, kā arī jaunajām mārketinga vadlīnijām.
Uzņēmums norāda, ka līdz šim katru gadu tiek īstenotas sešas kampaņas, kuru laikā bērniem piedāvāti īpaši komplekti ar dažādiem papildproduktiem, piemēram, galda spēlēm vai radošajiem komplektiem. Vienas šādas kampaņas laikā tiek iegādāti aptuveni 500 000 papildproduktu, kas kopumā veido līdz trim miljoniem vienību gadā visās valstīs, kurās “Hesburger” ir pārstāvēts.
Sliktas ziņas
Tomēr pēdējos gados šādu papildproduktu pieprasījums un popularitāte ir ievērojami samazinājusies. Līdz ar to uzņēmums līdz šī gada beigām vēl realizēs iepriekš plānotās bērnu komplektu kampaņas un paredz pilnībā iztirgot atlikušos papildproduktu krājumus.
Jau iepriekš ziņots, ka “Hesburger” pārdošanas apjomi Latvijā pagājušajā gadā, salīdzinot ar 2023. gadu, pieauga par 6%, sasniedzot 57,1 miljonu eiro. “Hesburger” tika dibināts 1966. gadā, un pašlaik tam ir vairāk nekā 490 restorāni deviņās valstīs, tostarp 53 ēdināšanas vietas Latvijā.
Jaunums
“Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela uzsver, ka jaunās produktu līnijas ieviešana veiksmīgi īstenota, pateicoties veģetāro produktu ražotnes attīstībai Somijā, kas nodrošinājusi nepieciešamo ražošanas kapacitāti un kvalitāti.
Pieprasījums rodas, kad ir piedāvājums
Iepriekš tika vēstīts, ka saskaņā ar uzņēmuma un sociālo pētījumu centra “Socio Uuringukeskus” veikto aptauju, arī Latvijā novērojams straujš pieprasījuma pieaugums pēc veģetārām maltītēm. Aptaujā 34% respondentu norādījuši, ka izvēlētos veģetāru ēdienu, ja tas būtu iekļauts ātrās ēdināšanas restorānu piedāvājumā. Īpaši augsta interese par šāda veida ēdieniem ir jaunākās paaudzes vidū – vecuma grupā no 20 līdz 29 gadiem šādu izvēli atbalsta 52% aptaujāto.
Lasi vēl: Sinoptiķis apbēdināja ar prognozi jūlija otrajai pusei: ”Jūlijs mums iespiedīsies atmiņā”
Ņemot vērā izmaiņas tirgus tendencēs un patērētāju izvēļu maiņu, “Hesburger” mērķis ir izstrādāt piedāvājumu, kas atbilst mūsdienu klienta vajadzībām. Pašlaik veģetāro ēdienu pārdošanas apjoms Latvijā veido 2% no kopējā restorānu tīkla apgrozījuma, taču uzņēmums paredz, ka nākotnē – iespējams, jau tuvāko desmit gadu laikā – šis īpatsvars varētu pieaugt līdz 10%.
“Mēs vēlamies nodrošināt kvalitatīvu veģetāro produktu piedāvājumu, lai patērētājiem, kuri vēlas izmēģināt ko jaunu vai paplašināt savu ēdienkarti, būtu iespēja baudīt dažādas garšas. Skatoties nākotnē, prognozējam, ka veģetārās produkcijas popularitāte turpinās augt, un mūsu ražotnei Somijā būs arvien nozīmīgāka loma produktu izvēles paplašināšanā visā uzņēmuma tīklā,” norāda Ieva Salmela.