Deichmann ir Vācijas zemās cenu kategorijas populāra veikalu ķēde Eiropā, kas drīzumā sāks darboties arī Latvijā. Kas no šī veikala sagaidāms Latvijas pircējiem?
Laikraksts Latvijas avīze un portāls la.lv paviesojās tirdzniecības centrā “Blue City”, kas atrodas Polijas galvaspilsētā Varšavā, lai apskatītu, kā veikals iekārtots un kādus apavus tajā pārdod.
Kvantitāte pret kvalitāti
Lai gan “Deichmann” veikals piedāvā plašu sortimenta klāstu, kas paredzēts visai ģimenei un apavi tiek pārdoti par pieņemamām cenām, novērojam, ka šaubīga ir to kvalitāte.
Šo veikalu var salīdzināt ar Latvijā jau saimniekojošā veikala tīkla “CCC” piedāvāto produkciju. Proti, apavu daudz un lēti, taču, visticamāk, tie noderēs vien vienai sezonai.
Pārsvarā “Deichmann” apavi ražoti Japānā, Vjetnamā, Indonēzijā un Ķīnā, piedāvājot vīriešiem, sievietēm, jauniešiem un bērniem preces ne tikai ikdienas vajadzībām, bet arī sporta aktivitātēm.
Šeit var iegādāties gan slavenu zīmolu, piemēram, “Nike”, “adidas”, “Puma”, gan mazāk zināmo “Venice” un “Catwalk” zīmolu apavus. Tāpat var nopirkt arī ikdienas un sporta somas, čības, zeķes, naudas makus un apavu kopšanas līdzekļus.
Lasi arī: Rīgas centrā atvēries restorāns, kurā ēdienu pārdod par pašizmaksu
Akropole būs pirmā
“LA” jau ziņoja, ka šā gada pavasarī galvaspilsētā Rīgā tiek plānots atvērt pirmo zīmola veikalu ar nosaukumu “Deichmann apavi”, kas atradīsies jaunajā tirdzniecības centrā “Akropole”.
Šķir otru lapu, lai redzētu FOTO