Masveidā saņemto klientu sūdzību rezultātā uzņēmums “Bite” ir spiests saviem klientiem piedāvāt īpašu piedāvājumu

Uzņēmums “Bite Latvija”, ņemot vērā klientu paustos viedokļus un saņemtās atsauksmes, ir pieņēmis lēmumu privātpersonu klientiem piedāvāt kādu pakalpojumu.

Bezmaksas pakalpojuma periods būs spēkā no 2026. gada 1. janvāra līdz 30. jūnijam. Pēc šī termiņa beigām pakalpojums tiks automātiski atslēgts, dodot klientiem iespēju pašiem izvēlēties, vai to pieslēgt atkārtoti. Klientiem, kuri iepriekš jau ir atteikušies no pakalpojuma “Bite pamatkomplekts”, tas netiks aktivizēts.

Uzņēmumā skaidro, ka “Bite pamatkomplekts” ietver ikdienas klientu apkalpošanu, elektronisko sakaru pakalpojumu uzraudzību, līgumu administrēšanu, kā arī virkni citu ar pakalpojumu nodrošināšanu saistītu darbību.

Šajās funkcijās ietilpst arī SIM kartes nomaiņa, līgumu pārreģistrēšana, interneta adreses maiņa un pakalpojuma īslaicīga apturēšana. Tādējādi pakalpojumā ir iekļautas arī tās darbības, par kurām iepriekš klientiem varēja rasties papildu izmaksas.

Tomēr..

“Bite Latvija” ģenerāldirektors Mindaugs Rakausks norāda, ka sešu mēnešu bezmaksas periods ir paredzēts, lai klienti varētu izmēģināt šo pakalpojumu un izvērtēt, cik lielā mērā tas atbilst viņu individuālajām vajadzībām un ikdienas lietošanas paradumiem.

Papildus tam laika posmā no 2026. gada 1. janvāra līdz 30. jūnijam visi “Bite Latvija” privātpersonu klienti bez maksas saņems kiberkrāpniecības apdrošināšanu.

Lasi vēl: Pircēja neapmierināta par redzēto Latvijas lielveikalos: ”Par ko tādu netaisos maksāt”

Tā nodrošinās aizsardzību klientam un viņa ģimenes locekļiem pret finansiāliem zaudējumiem krāpniecisku darbību gadījumos, tostarp situācijās, kad krāpšana notikusi, izmantojot īsziņas, e-pastus, sociālos tīklus, telefonzvanus vai viltotus interneta veikalus. Apdrošināšana būs spēkā neatkarīgi no tā, kādi “Bite Latvija” pakalpojumi tiek izmantoti.

Iepriekš jau ziņots, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, reaģējot uz novembrī saņemtajām sūdzībām, ir uzsācis administratīvo procesu pret “Bite Latvija” saistībā ar pakalpojuma “Bite pamatkomplekts” automātisku pieslēgšanu klientiem un turpina aktīvu saziņu ar uzņēmumu šīs lietas ietvaros.