Jaunajā veikalā “Maxima” ir ieviesusi stratēģiskas inovācijas ar mērķi pilnveidot iepirkšanās pieredzi veikala pircējiem, atvieglot veikala darbinieku ikdienu un efektivizēt veikala darbu visos tā posmos.
Šis ir pirmais veikals Baltijā ar elektroniskajām cenu zīmēm vairākiem tūkstošiem preču. Tāpat veikalā ir ieviesti inteliģenti risinājumi preču atlikuma monitoringa sistēmai, interaktīvi ekrāni ar informāciju par aktuālākajiem jaunumiem un plašākais jaunās paaudzes pašapkalpošanās kasu tīkls.
Līdzās izvērstam esošo produktu klāstam, tas ir papildināts ar premium segmenta produktiem pārtikas un nepārtikas preču kategorijās, unikāla piedāvājuma svaigi pagatavotiem produktiem, tostarp burgeriem un vafelēm, kas taps uz vietas veikalā, un ērtām maltītēm līdzi ņemšanai.
Kopumā “Maxima XXX” veikalā iedzīvotājus gaidīs vairāk nekā 40 tūkstoši dažādu preču, no kuriem daļa sortimenta būs ekskluzīvi pieejams tikai “Maxima XXX” pircējiem “Akropolē”.
Jaunais veikals veidots, īpaši domājot par vides ilgtspēju. Veikalā ir integrēti digitālie risinājumi pārtikas atkritumu samazināšanai. Veikals ir aprīkots ar energoefektīvu LED apgaismojumu, kā arī videi draudzīgu un energoefektīvu CO2 sistēmu.
Videi draudzīgi risinājumi izmantoti arī jaunā veikala dizainā, izmantojot koka apdares materiālus, kas padara veikalu unikālu “Maxima” veikalu tīklā.
Lai nodrošinātu pircējiem iespēju iepirkties atbilstoši viņu dzīves ritmam un vajadzībām, iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” durvis vērs arī jauns mazā formāta jeb convenience store “Maxima Express” veikals.
Jaunais “Maxima Express” ir īpaši domāts steidzīgajiem “Akropoles” pircējiem, piedāvājot plašu gatavo maltīšu klāstu, tostarp arī Āzijas ēdienus, girosu un jaunās “Meistara markas” burgermaizes. To visu varēs baudīt gan uz vietas, gan iegādāties līdzi ņemšanai.