Diemžēl pienākušas visai nepatīkamas ziņas visiem ”Omniva” klientiem sakarā ar paku piegādēm. Tiek skaidrota informācija ar kuru klientiem vajadzēs saskarties.
Omniva brīdina, ka pēdējā laikā pastiprināti aktivizējušies krāpnieki, kuri uzdodas par uzņēmuma kurjeriem. Viņi zvana cilvēkiem un apgalvo, ka viņiem jānogādā vēstule no Valsts ieņēmumu dienesta (VID), vienlaikus cenšoties iegūt personīgu informāciju, ko vēlāk varētu izmantot finanšu izkrāpšanai.
Uzņēmums uzsver, ka šāda krāpniecības shēma kļuvusi īpaši aktuāla šajā laikā, jo iedzīvotāji aktīvi iesniedz gada ienākumu deklarācijas un daudzi varētu sagaidīt saziņu vai paziņojumus no VID puses.
“Sabiedrībai jābūt īpaši piesardzīgai – aicinām nekādā gadījumā neatklāt personisko vai finanšu informāciju, ja saņemat šāda veida aizdomīgus zvanus. Drošības labad vienmēr ieteicams pārbaudīt zvana patiesumu, sazinoties pa tiešo ar Omniva vai VID,” uzsver Omniva Grupas Ārējās komunikācijas vadītājs Jānis Andžāns. Viņš arī atgādina, ka Omniva neveic VID korespondences piegādi un nekad neprasa klientu privāto informāciju.
Pavasaris izpaliks vai priecēs mūs ar +25 grādiem – sinoptiķi snieguši jaunu laika prognozi aprīlim
VID Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Janita Veinberga piebilst, ka krāpnieki nemitīgi rada jaunus paņēmienus, lai apmānītu iedzīvotājus. Viņa atgādina: “VID nekad nesūta vēstules ar kurjeru starpniecību. Ja mūsu darbinieks sazinās ar iedzīvotāju, lai precizētu iesniegtās deklarācijas datus, tad jautājumi skars tikai iesniegtās deklarācijas saturu. Nekādu jautājumu par personas bankas kontiem vai citiem privātiem datiem nebūs.”
Viņa arī piebilst, ka šādi zvani visbiežāk nav pārsteigums, jo konsultanti bieži veic atzvanu. Turklāt, ja zvana VID darbinieks, sarunas sākumā parasti atskan automātiska balss paziņojums, kas informē, ka saruna tiks ierakstīta – tas kalpo kā vēl viens signāls, ka zvans ir īsts.
Vīrs lika viņai strādāt divos darbos, lai iegādātos viņam automašīnu