6. Kustības modeļi
Šis punkts man liek apšaubīt cilvēka brīvo gribu: pētījumi liecina, ka mēs neizstaigājam katru eju zigzaga veidā. Mēs noejam vienu lielu apli un tikai reizēm ieskatāmies atsevišķās ejās. Lielveikali katras ejas vidū novieto emocionāli “uzlādētas” preces. Piemēram, brokastu pārslas, kafiju, bērnu pārtiku – jebko, kur mums nākas pavadīt daudz laika, izvēloties tīkamāko zīmolu.
Lūk, kas ir dīvaini: lielākā daļa lielveikalu ir veidoti tā, lai jūs pārvietotos pretēji pulksteņrādītāja virzienam. Tas liek jums iztērēt vidēji par 1,7 eiro vairāk. Kāpēc? Nav ne jausmas (ja zināt, lūdzu, rakstiet komentāros).
Kā izvairīties no lielveikalu “slazdiem”
Pirms zaudējat garīgo līdzsvaru vai uzliekat sensoro slāpētāju (skatīt fotoattēlu), minēsim dažus veidus, kā izvairīties no šiem lielveikalu “slazdiem”: Pirms došanās uz lielveikalu skaidri ieplānojiet savu budžetu.
Nekad neejiet iepirkties pārtikas veikalā, kas esat izsalcis. Iepriekš izveidojiet iepirkumu sarakstu. Ievietojiet austiņas un klausieties ātru mūziku. Nepavadiet veikalā vairāk par 23 minūtēm (šis ir aptuvenais laiks, kad sākas smadzeņu nogurums). NEKAD nepalieciet pārtikas veikalā ilgāk par 40 minūtēm — pēc tam smadzeņu racionālās daļas gandrīz pilnībā izslēdzas.
Agronomi šo ar ābelēm dara, kamēr vēl augļi nogatavojas: 4 lietas, ko jāpaspēj izdarīt augustā
Dārgie lasītāji, ja šis raksts lika jums aizdomāties, atzīmējiet to ar emocijzīmi un dalieties ar draugiem sociālajos tīklos. Būsim gandarīti arī par jūsu komentāriem!
Tevi noteikti interesēs
- “Viņš no visas sirds visus mīlēja…”: dziedātāja Ieva Akuratere atklāti runā par leģendāru mūziķi (+ VIDEO)by Laura Andersone
- Kūka 15 minūtēs bez krāsns un cepumiem: sajaucu sastāvdaļas, lieku formā un atdzesēju ledusskapīby Rinalds Bergmanis
- Kā atbildēt viesiem, kad viņi prasa: ko paņemt līdziby Rinalds Bergmanis