Noskaidroti Latvijas Pasta preses abonēšanas gada balvas 2018.gada ieguvēji

2019.gada 28.februārī, svinīgā ceremonijā noskaidroti “Latvijas Pasta” preses abonēšanas gada balvas 2018.gada ieguvēji kopumā astoņās dažādās nominācijās. Balva piešķirta, Latvijas Pastam apkopojot un izvērtējot 2018.gada darbības rādītājus un 2019.gada preses izdevumu abonēšanas kampaņas rezultātus.

Pateicībā par veiksmīgo sadarbību drukāto mediju izdevējiem un to radošajām komandām “Latvijas Pasts” iedibinājis preses abonēšanas gada balvu par iepriekšējā gada rezultātiem abonēto preses izdevumu jomā, un šogad tā pasniegta pirmoreiz.

Latvijas Pasta preses abonēšanas gada balva piešķirta kopumā astoņās dažādās nominācijās. Balvu nominācijā Izdevniecība ar visvairāk noformēto abonementu skaitu 2019.gadam saņēmusi izdevniecība Žurnāls Santa; par Abonētāko izdevumu latviešu valodā 2019.gadam atzīts iknedēļas žurnāls Ieva; Abonētākais izdevums krievu valodā 2019.gadam ir nedēļas laikraksts MK Latvija; par Izdevniecību ar procentuāli lielāko abonēto izdevumu pieaugumu 2019.gadam nominēta ADV Service; nominācijā Izdevums ar procentuāli lielāko abonementu pieaugumu 2019.gadam uzvarējis nedēļas žurnāls Rīgas Viļņi+; 2018.gadā visvairāk piegādātais izdevums ir dienas laikraksts Latvijas Avīze; 2019.gadam visvairāk abonētais izdevums bērniem – žurnāls Ilustrētā Junioriem un 2019.gadam visvairāk abonētākais reģionālais izdevums – Vidzemes novadu laikraksts Druva.

Latvijas Pasta abonēšanas rezultāti liecina, ka preses izdevumu abonēšanai pēdējos gados ir ne tikai stabila, bet pat nedaudz augoša tendence. Noslēdzoties tradicionālajai abonēšanas kampaņai, Latvijas Pastā piegādes nodrošināšanai 2019.gadā tika saņemti 430 823 preses izdevumu abonementi jeb par 18 139 abonementiem vairāk nekā pirms gada.

Par VAS “Latvijas Pasts”

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Leave a Comment