Grandland X brauc tikpat dinamiski kā tas izskatās, un visvairāk par visu tas sniedz drošu braukšanas prieku visa gada garumā uz jebkura segumu. Tas ir arī pateicoties papildaprīkojumā pieejamajai elektroniskajai IntelliGrip sistēmai, kas nodrošina vislabāko saķeri ar ceļu dažādās braukšanas situācijās.
Vadītājam ir iespēja izvēlēties piecus braukšanas režīmus. Sistēma pielāgo griezes momenta sadalījumu uz priekšējiem riteņiem, vajadzības gadījumā atļauj izspolēt un ar automātisko pārnesumkārbu noregulē pārslēgšanās punktus un droseles reakciju. Tas nodrošina vislabāko vilkmi un stabilu vadību neatkarīgi no tā, vai Grandland X brauc pa sniegu, dubļiem, smiltīm vai slapju segumu.
Grandland X piedāvā arī pirmās klases ultramodernās palīdzības sistēmas, kas braukšanu padara vēl relaksējošāku: priekšējās sadursmes brīdinājuma sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju un autonomo avārijas bremzēšanas opciju, vadītāja miegainības noteikšanas sistēma, uzlabotais parkošanās asistents un 360° kamera ir tikai daži piemēri. Papildu sistēmas, piemēram, automātiskā kruīza kontrole ar apturēšanas funkciju, kas uztur izvēlēto ātrumu un attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim un bremzē līdz pilnīgai apstādināšanai vai, ja nepieciešams, paātrina Grandland X, vēl vairāk uzlabo drošību. Jaunā Grandland X izcilo drošības līmeni, piešķirot piecas zvaigznes, nesen apstiprināja Euro NCAP.
Opel no jauna apstiprina līdera pozīciju apgaismes tehnoloģiju laukā, pēc izvēles aprīkojot Grandland X ar spilgtu braukšanas gaismu, pateicoties LED adaptīvā priekšējā apgaismojuma (AFL) lukturiem. Tādas funkcijas kā, piemēram, pagrieziena gaisma, tālo gaismu palīgsistēma un automātiskā nolīmeņošana garantē optimālu ceļa apgaismojumu visās situācijās.
Papildus pieejamajai elektroniskajai IntelliGrip saķeres kontrolei un daudzām vadītāja palīdzības sistēmām, arī dzīvīgie dzinēji veicina braukšanas prieku ar Grandland X. Sākotnēji ir pieejami divi dzinēji ar izcilām CO2 emisijām – būtiski nodokļu ietaupījumiem un ekonomiskai efektivitātei. Abus dzinējus var kombinēt ar mūsdienīgu sešpakāpju mehānisko vai ar berzes optimizētu sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un standarta komplektācijā ietilpst Start / Stop sistēma.
- Pilnībā alumīnija turbo benzīna tiešās iesmidzināšanas dzinējs nodrošina 96 kW / 130 Zs jaudu un 230 Nm maksimālo griezes momentu jau no 1750 apgr./min (NEDC degvielas patēriņš: pilsētā 6,4 – 6,0 l / 100 km, ārpus pilsētas 4,9 – 4,5 l / 100 km, kombinētajā režīmā 5,5 – 5,1 l / 100 km, 127 – 117 g / km CO2).
- 1,6 litru dīzeļdzinējs ar 88 kW / 120 Zs jaudu nodrošina 300 Nm maksimālo griezes momentu no 1750 apgr./min (NEDC degvielas patēriņš: pilsētā 5,1 – 4,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 4,2 – 3,5 l / 100 km, kombinētajā režīmā 4,6 – 4,0 l / 100 km, 118 – 104 g / km CO2).
- Klientiem, kuri vēlas vēl vairāk jaudas, tuvākajā nākotnē Opel paplašinās Grandland X dzinēju piedāvājumu arī ar augstākā līmeņa dīzeļdzinēju.
- Turklāt, jauna astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba palielinās piedāvājuma kvalitāti.
Avots: media.opel.com