Asāka, precīzāka, vēl efektīvāka. Jaunā Opel Insignia GSi ir sporta mašīna – sedans vai universālis – tiem, kuriem patīk kaut kas īpašs.
Vadītāja automašīna, kas ļauj maksimāli izbaudīt visa veidu ceļus. Standarta FlexRide šasija ar ļoti dinamiskajiem iestatījumiem, kas sekundes daļas laikā pielāgojas dominējošajam braukšanas stilam un ceļa apstākļiem, kā arī jaunās Michelin Pilot Sport 4 S riepas uz 20 collu vieglmetāla diskiem nodrošina ļoti labu saķeri.
Inteliģentā pilnpiedziņas sistēma ar griezes momenta sadalījumu ir unikāla šajā segmentā – ar šo tehnoloģiju jaunā Opel Insignia GSi uz stūres kustībām reaģē vēl precīzāk, piedāvā maksimālu stabilitāti un izceļas ar lielisku saķeri. Jauno automātisko astoņu pārnesumu ātrumkārbu var pārslēgt, izmantojot stūres lāpstiņas, lai nodrošinātu vēl aktīvāku braukšanas pieredzi.
Papildus visam, GSi būs pieejama ar Opel jauno augstākā līmeņa 2.0 l BiTurbo dīzeļdzinēju. Pateicoties sekvenciālajai divpakāpju turbopūtes sistēmai, jaunais 2.0 litru dīzeļdzinējs attīsta 154 kW / 210 Zs jaudu pie 4000 apgr./min un 480 Nm spēcīgu griezes momentu sākot ar tikai 1500 apgr./min (oficiālais degvielas patēriņš Grand Sport 2.0 BiTurbo saskaņā ar Jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 8,9 l / 100 km, ārpus pilsētas 6,1 l / 100 km, kombinētajā režīmā 7,3 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 192 g / km). Jaunā Insignia BiTurbo paātrinās no 0 līdz 100 km / h tikai 7,8 sekundēs un maksimālais ātrums sasniedz 233 km / h.
Tipiski jaunajai Insignia paaudzei, tā apvieno vieglu dizainu, zemu smaguma centru un 2,0 litru turbo dzinēja jaudu, ko sniedz iepriekšminētais dīzeļdzinējs un 191 kW / 260 Zs 2,0 tiešais iesmidzināšanas turbo benzīna dzinējs (oficiālais degvielas patēriņš GSi 2.0 tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējam saskaņā ar Jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 11,2 l / 100 km, ārpus pilsētas 7,1 l / 100 km, kombinētajā režīmā 8,6 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 197 g / km).Tas nodrošina izcilu līdzsvaru un ļoti labu jaudas un svara attiecību, kas atspoguļojas arī hronometrā.
“Jaunās Insignia GSi apļa laiks Nirburgringas trasē ir acīmredzami ātrāks nekā jaudīgākajai iepriekšējās paaudzes Insignia OPC,” – testēšanas laikā secināja Performance Cars & Motorsport nodaļas vadītājs Volkers Stričeks (Volker Strycek). Viens no iemesliem ir tāds, ka GSi sedans ir par 160 kilogramiem vieglāks par salīdzināmo Insignia OPC 2.8 V6 Turbo. Tāpat kā slaids sportists.
Šādas iekšējās vērtības ir pelnījušas īpašu ārieni. Ar lielām, hromētām gaisa ieplūdes lūkām priekšpusē un spoileru, kas nodrošina lielāku piespiedējspēku aizmugures asij, GSi izskats lieliski atbilst veiktspējas prasībām. AGR sertificētie ādas apdares integrētie sporta sēdekļi (izstrādāti speciāli GSi), ādas sporta stūre un alumīnija pedāļi piešķir pabeigtības sajūtu.
Opel Insignia Country Tourer: Izturīga čaula, ērts interjers Jaunā Opel Insignia Country Tourer noslēdz Insignia klātbūtni IAA. Vēl viena izcila modifikācija Insignia ģimenē, kas aizrauj ar savu īpašo, skarbo šarmu, pateicoties tās stilīgajam izskatam. Sudraba krāsas dzinēja aizsargplātne palīdz automašīnai izskatīties zemākai, izceļot stingro stāju. Melnie aizsargājošie paneļi ap transportlīdzekļa apakšējo daļu un riteņu arkām uzsver izturīgo izskatu. Arī aizmugures dizains atklāj piedzīvojuma meklētāja pazīmes, piemēram, sudraba krāsas aizsargplāksne un dubultie izplūdes uzgaļi, kas pastiprina platāku izskatu.
Tie, kuri vēlas atstāt asfalta ceļu aiz muguras, priecāsies par 20 milimetriem papildu klīrensa, kā arī pilnpiedziņas sistēmu ar Twinster griezes momenta sadalījumu un jauno piecpunktu aizmugurējo piekari. Tāpat kā tā radinieks GSi, arī Country Tourer ir pieejams ar jauno augstākā līmeņa 2.0 l BiTurbo dīzeļdzinēju (oficiālais degvielas patēriņš Country Tourer 2.0 BiTurbo saskaņā ar NEDC: pilsētā 8,9 – 8,8 l / 100 km, ārpus pilsētas 6,0 – 5,9 l / 100 km, kombinētajā režīmā 7,2 – 7,1 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 191 – 188 g / km).
Jaunā Insignia Country Tourer, atbilstoši izturīga apvidus auto raksturam, ir galvenokārt praktiska, pateicoties arī papildus sensoram, kas regulē bagāžas nodalījuma vāku, standartā pieejamiem jumta reliņiem, kā arī plašajam ultramoderno atbalsta sistēmu klāstam, savienojamības un komforta iespējām.