Opel ir sācis pieņemt pasūtījumus jaunai Astra 1.6 BiTurbo dīzeļdzinēja versijai

Opel ir sācis pieņemt pasūtījumus jaunai Astra 1.6 BiTurbo dīzeļdzinēja versijai ar selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) tehnoloģiju. Augstākās klases Astra ar secīgu divpakāpju turbokompresoru, kas ir pieejams gan piecu durvju hečbekam, gan Sports Tourer, jau tagad atbilst stingrajiem Euro 6d-TEMP emisiju standartiem, kas ietver reālās transportlīdzekļu radītās emisijas (RDE) uz koplietošanas ceļiem.

Astra 1.6 BiTurbo dīzeļa hečbeks no 0 līdz 100 km / h ieskrienas 9,0 sekundēs, paātrinās no 80 līdz 120 km / h 7,1 sekundē un turpina ieskrējienu līdz 225 km / h maksimālajam ātrumam. Šī augstā veiktspēja ir apvienota ar nelielu degvielas patēriņu (hečbeks: 6,5 – 6,2 l / 100 km pilsētā, 4,2 – 4,0 l / 100 km ārpus pilsētas, 5,0 – 4,8 l / 100 km un 133 – 127 g / km CO2 jauktajā režīmā, Sports Tourer : 6,7 – 6,3 l / 100 km pilsētā, 4,3 – 4,1 l / 100 km ārpus pilsētas, 5,2 – 4,9 l / 100 km un 137 – 131 g / km CO2 jauktajā režīmā), kas padara biturbo Astra par vienu no ekonomiskākajām automašīnām kompaktklasē.

Papildus izcilai efektivitātei, šis augstākā līmeņa 110 kW / 150 zs dzinējs sniedz braukšanas prieku. 350 Nm maksimālais griezes moments ir pieejams jau no 1500 – 2250 apgr. / min. Kombinācijā ar vieglo transportlīdzekļa svaru un tiešo droseles reakciju, Astra 1.6 BiTurbo dīzeļdzinēja versija labi paātrinās jau no zemiem apgriezieniem. Savienots ar precīzo sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, četrcilindru dzinējs apgriezienus palielina vienmērīgi un pakāpeniski visā apgriezienu diapazonā. Motors ir arī ļoti izsmalcināts, padarot Astra salonu īpaši klusu, ērtu un ietilpīgu ceļošanai.

Dīzeļdzinēju SCR procesā AdBlue tiek iesmidzināts izplūdes gāzēs. Šķīdums sadalās amonjakā. Slāpekļa oksīdi (NOx) ar izplūdes gāzēm iekļūst katalizatorā, un tad tiek reducēti līdz slāpeklim un ūdenim.

Straujā pāreja uz Euro 6d-TEMP atbilstību ir daļa no Opel stratēģijas, lai kļūtu par līderi transportlīdzekļu emisiju samazināšanā. Nākamie soļi šī mērķa sasniegšanai ir līdz 2020. gadam ieviest četrus elektrificētus modeļus, tostarp nākamās paaudzes Corsa, kas būs pieejama kā pilnīgi elektrisks transportlīdzeklis, un Grandland X kā pirmais Opel hibrīds. Līdz 2024. gadam Opel kļūs pilnībā elektrificēts, piedāvājot hibrīda vai akumulatora elektrisko versiju ikvienam pasažieru automobiļa modelim līdzās tiem, kurus darbina iekšdedzes dzinēji.

Viegla, ekonomiska, elastīga: Astra paredzēta maksimālai efektivitātei

Astra, kas 2016. gadā Eiropā, kā arī Igaunijā (“Eesti Aasta Auto 2017”) un Lietuvā (“Metų automobilis 2016”) tika pasludināta par “Gada automašīnu”, ir viens no Opel bestselleriem. Viegls, taupīgs un veikls, ar lielisku komforta līmeni, Astra hečbeks un Sports Tourer universālis ir efektīvs katrā detaļā.

Neskatoties uz kompaktajiem ārējiem izmēriem, Astra pasažieriem ir īpaši daudz vietas kājām – it īpaši aizmugurē. Sports Tourer var pārvadāt līdz 1630 litriem bagāžas un, pateicoties pēc izvēles pasūtāmajam elektriskās piedziņas bagāžnieka vākam, kuru var viegli atvērt un aizvērt ar kājas kustību zem bampera, plašajai kravas telpai ir viegli piekļūt.

Papildus tam, ka tā ir aprīkota ar virkni vadītāja palīdzības sistēmām, kā piemēram priekšējās sadursmes brīdinājuma sistēmu ar automātisko avārijas bremzēšanu un joslas šķērsošanas brīdinājumu ar joslas saglabāšanas asistentu, Astra ir pirmā automašīna klasē, kas ir pieejama ar pilnībā LED matricu lukturiem. Astra IntelliLux LED® matricu apgaismojuma sastāvā ir 16 LED segmenti – astoņi katrā transportlīdzekļa pusē, kas automātiski un nepārtraukti pielāgo gaismas staru garumu un izplatību visās situācijās, bez pretim braucošo apžilbināšanas.

Rakstu iesaka:
Avots: opel.autofavorits.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru