Motivācijas trūkums
PSRS sistēma pietiekami nemotivēja pārdevējus būt draudzīgiem un atsaucīgiem pret klientiem. Tā kā nebija iespēju saņemt prēmijas vai paaugstināt atalgojumu atkarībā no darba rezultātiem, pārdevēju darbs bija garlaicīgs un maz interesants.
Rezultātā daudzi pārdevēji vienkārši formāli pildīja savus pienākumus, nepievēršot uzmanību klientu vajadzībām un prasībām.

Sociālās atmosfēras ietekme
PSRS laikmets bija sociālās nestabilitātes un ekonomisko ierobežojumu laiks. Tas varēja radīt saspringtu atmosfēru sabiedrībā, kas ietekmēja arī pārdevējus. Stress un neskaidrība par nākotni varēja ietekmēt pārdevēju noskaņojumu un padarīt viņus dusmīgākus un aizkaitinātākus.
Lasi arī: Pasakainas siera bumbiņas, kas pagatavojamas 15 minūtēs, bet tiks apēsts 5 minūtēs
Lasi arī: Kā pagatavot gardu šokolādes tortīti mazāk kā 10 minūtēs mikroviļņu krāsnī
Lai gan PSRS laika pārdevējus bieži vien saista ar dusmām un sliktu gribu, viņu uzvedību var izskaidrot ar vairākiem apstākļiem.
Lai gan tā bija tā laika iezīme un apstākļi, kas jau sen ir pagājuši, ir svarīgi atcerēties, ka ikviens ar savu uzvedību ietekmē apkārtējos, un mūsdienās mēs varam censties panākt draudzīgāku un sirsnīgāku apkalpošanu.
Tevi noteikti interesēs
- Ciemojoties pie amerikāņu ģimenes pamanīju, ka viņiem mājās nav elektriskās tējkannas – stāstu kāpēc
- Eksperti beidzot snieguši godīgu atbildi: vai tā ir patiesība, ka suņi un kaķi vēsturiski nevar sadzīvot
- Kad ir vislabākais laiks, lai stādītu kokus dārzā: agronomi snieguši skaidru atbildi
- Ko nekad nevajadzētu stādīt pēc sīpoliem — liela daļa dārzkopju pieļauj vienu un to pašu kļūdu
- Vairs nepērku šādu zivju veidu: kuru labāk atstāt veikalā un kā izvēlēties svaigu — uzzināju nejaušā sarunā ar Daugavpils kasieri
- Sniegs, apledojoši ceļi un dzestrums: meteorologs Toms Bricis nosauc dienu, kad Latvijā sāksies ziema






