Motivācijas trūkums
PSRS sistēma pietiekami nemotivēja pārdevējus būt draudzīgiem un atsaucīgiem pret klientiem. Tā kā nebija iespēju saņemt prēmijas vai paaugstināt atalgojumu atkarībā no darba rezultātiem, pārdevēju darbs bija garlaicīgs un maz interesants.
Rezultātā daudzi pārdevēji vienkārši formāli pildīja savus pienākumus, nepievēršot uzmanību klientu vajadzībām un prasībām.

Sociālās atmosfēras ietekme
PSRS laikmets bija sociālās nestabilitātes un ekonomisko ierobežojumu laiks. Tas varēja radīt saspringtu atmosfēru sabiedrībā, kas ietekmēja arī pārdevējus. Stress un neskaidrība par nākotni varēja ietekmēt pārdevēju noskaņojumu un padarīt viņus dusmīgākus un aizkaitinātākus.
Lasi arī: Pasakainas siera bumbiņas, kas pagatavojamas 15 minūtēs, bet tiks apēsts 5 minūtēs
Lasi arī: Kā pagatavot gardu šokolādes tortīti mazāk kā 10 minūtēs mikroviļņu krāsnī
Lai gan PSRS laika pārdevējus bieži vien saista ar dusmām un sliktu gribu, viņu uzvedību var izskaidrot ar vairākiem apstākļiem.
Lai gan tā bija tā laika iezīme un apstākļi, kas jau sen ir pagājuši, ir svarīgi atcerēties, ka ikviens ar savu uzvedību ietekmē apkārtējos, un mūsdienās mēs varam censties panākt draudzīgāku un sirsnīgāku apkalpošanu.
Tevi noteikti interesēs
- Ar 26. oktobri sāksies kaut kas, kas nav bijis kopš 1887. gada: ko sola sinoptiķi
- Siltāks nekā parasti, bet ar pārsteigumiem: sinoptiķi prognozē, kāda būs ziema
- Kad eju ciemos, 5 minūtēs varu pateikt, vai saimniece ir laba vai nē – skatos tikai uz trim lietām
- Kāpēc patiesībā lielveikalos Lidl, Maxima bieži strādā tikai viena vai divas kases un ko viņi no tā iegūst
- Kā gan es agrāk tā netaisīju makaronus: maz izdevumu, bet lieliska garša
- Rīdziniece aizbrauca pie draudzenes uz Slovākiju un ieraudzīja, ka viņa virtuves izlietnē mazgā atkritumus: stāstu kāpēc






