Restorāna Kinfield īpašniece: VID melo par to, kā viss notika

Lielu popularitāti sociālajos tīklos ieguvis restorāna Kinfield īpašnieces Kristīnes Rožkalnes video, kurā viņa sniedz atbildi Valsts ieņēmuma dienesta izplatītajai informācijai par apstākļiem, kādos tieši uzņēmumam tika nobloķēts konts un līdz ar to, būtībā, tik parakstīts restorāna “nāves spriedums”.

Dzentlmenis.lv jau vēstīja, ka  Rīgā ir slēgts  restorāns Kinfield. Toreiz K. Rožkalne klāstīja, ka problēma nebija klientu trūkums, bet gan VID attieksme – pretimnākšanas un izpratnes vietā bez brīdinājuma tika bloķēts konts. Papildus tam īpašniece klāstīja, ka sajūta bijusi kā nopratināšanā, un bijusi apvainošana un nicinoša attieksme.

Lursoft dati liecina, ka K. Rožkalne ir 100% īpašniece divos uzņēmumos – SIA Kinfield un SIA KF Kafija. Šo uzņēmumu  kopējais nodokļu parāds VID pārsniedz 20 tūkstošus eiro. SIA Kinfield nodokļu parāds šā gada maija sākumā bija 4,6 tūkstoši eiro, savukārt SIA KF Kafija nodokļu parāds VID sasniedza 17,5 tūkstošus eiro.

Komentāros cilvēki izsaka lielu atbalstu uzņēmējai, un vērš lielus pārmetumus VID virzienā. Vairums cilvēku ir pārliecināti, ka šoreiz taisnība ir uzņēmējas pusē.

Lasi arī: “Paņemiet no tās naudas, ko jūs man nozagāt,” – Raimonds Pauls par nodokļu parādu

«Vai tiešām mēs esam bijuši tādi noziedznieki, kurus bij jāiedzen stūrī ar skaidru mērķi – nogriezt skābekli?,» argumentējot Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pārmetumus par nenomaksātiem nodokļiem, konta bloķēšanu u.c. saka slēgtā restorāna Kinfield īpašniece Kristīne Rožkalne.

«Es tiešām centos maksāt, kaut pa mazām daļām, bet centos. Īpaši pat posmā, kad skābeklis bija jau piegriezts, jo tas bija izdzīvošanas jautājums. Kinfield ir iznīcināts, 14 darbinieki ir zaudējuši darbu, ko valsts no tā ir ieguvusi?,» viņa vaicā.

Šķir otru lapu, lai noskatīto video

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment