Viena no Parīzes reklāmas aģentūrām, pēc organizācijas Addiction Aide pasūtījuma izveidoja viltus instagram profilu, kurā ievietoja attēlus, kuriem pozēja modele. Modelei bija uzdevums pozēt tā, lai tas izskatītos pēc īsta instagram profila un katrā bildē aģentūra deva modelei tieši to pašu “aksesuāru-pavedienu”, lai varētu vērot cilvēku reakciju.
Kā tev liekas, kas bildēs nav kārtībā?
Bildes aprakstā tika izmantoti klišejiski teicieni, kas vedinātu domāt par problēmu, bet cilvēki šo “aksesuāru-pavedienu” neuztvēra, to varēja novērot pēc komentāriem. Derētu piebilst, sekotāju skaits profilam bija 67 tūkstoši.
Šis “aksesuārs-pavediens” bija alkohols.
Ja tagad paskatīsies uz attēliem, tad noteikti ievērosi, ka visiem attēliem alkohols ir kopīga iezīme. Šis eksperiments nostiprināja organizācijas pieņēmumu par to, ka cilvēki redzēs tikai dzīvesveidu, bet palaidīs garām nopietnas problēmas signālus.
Reklāmas aģentūra pēc organizācijas Addiction Aide pasūtījuma izveidoja arī informatīvu video “Nospied patīk manai atkarībai” (Like my addiction” tieši šajā jautājumā:
https://www.youtube.com/watch?v=4PJcJcy89oY
Lasi vēl: Vai tu zini kā atbrīvot bērna galvu? Šie 3 vīrieši nespēj saskatīt acīmredzamo risinājumu!
Avots: sofeminine.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Ļoti spēcīgi, neprognozējami negaisi, kas izveidojas dažu minūšu laikā: meteorologs Toms Bricis brīdina par laika apstākļiem šajā nedēļāby Laura Andersone
- “Vai tik šis nav tas ļaunais?”: latviešu biologs skaidro, kā atpazīt “spāņus” no citiem gliemežiem un nenodarīt skādi vietējai mikrofloraiby Laura Andersone
- Tava finanšu dzīve nonāks VID redzeslokā – zināms kādas tavas darbības viņi īpaši rūpīgi uzraudzīsby Sandra Vīgante