Viena no Parīzes reklāmas aģentūrām, pēc organizācijas Addiction Aide pasūtījuma izveidoja viltus instagram profilu, kurā ievietoja attēlus, kuriem pozēja modele. Modelei bija uzdevums pozēt tā, lai tas izskatītos pēc īsta instagram profila un katrā bildē aģentūra deva modelei tieši to pašu “aksesuāru-pavedienu”, lai varētu vērot cilvēku reakciju.
Kā tev liekas, kas bildēs nav kārtībā?
Bildes aprakstā tika izmantoti klišejiski teicieni, kas vedinātu domāt par problēmu, bet cilvēki šo “aksesuāru-pavedienu” neuztvēra, to varēja novērot pēc komentāriem. Derētu piebilst, sekotāju skaits profilam bija 67 tūkstoši.
Šis “aksesuārs-pavediens” bija alkohols.
Ja tagad paskatīsies uz attēliem, tad noteikti ievērosi, ka visiem attēliem alkohols ir kopīga iezīme. Šis eksperiments nostiprināja organizācijas pieņēmumu par to, ka cilvēki redzēs tikai dzīvesveidu, bet palaidīs garām nopietnas problēmas signālus.
Reklāmas aģentūra pēc organizācijas Addiction Aide pasūtījuma izveidoja arī informatīvu video “Nospied patīk manai atkarībai” (Like my addiction” tieši šajā jautājumā:
https://www.youtube.com/watch?v=4PJcJcy89oY
Lasi vēl: Vai tu zini kā atbrīvot bērna galvu? Šie 3 vīrieši nespēj saskatīt acīmredzamo risinājumu!
Avots: sofeminine.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Kāpēc dažas olas lobās viegli nost, bet dažas tieši pretēji, ļoti grūtiby Sandra Vīgante
- “Raimonds Pauls manā dzīvē ir atstājis neizdzēšamas pēdas…”: “Prāta Vētras” mūziķis atklājis ko negaidītuby Laura Andersone
- Latvijas eksperts iesaka veikalos nepīkstināt bankas kartes – skaidro kāpēc tas ir tik būtiskiby Sandra Vīgante