Riselsheima. Opel jaunā augstākā līmeņa dzinēja un Insignia Country Tourer ražošanas uzsākšana: kad vasara tuvojas savam noslēgumam, pirmie 2,0 litru BiTurbo dīzeļdzinēji būs jau pametuši ražošanas līniju.
Tie ir speciāli pielāgoti Country Tourer un visiem pārējiem Opel flagmaņa variantiem. Ar Grand Sport, Sports Tourer un Country Tourer modifikācijām otrās paaudzes Insignia jau šogad var pasūtīt ar jauno augstākā līmeņa dīzeļdzinēju. Country Tourer simpatizē visiem Insignia faniem, kas meklē stilīgu un praktisku universāli ar bezceļa auto izskatu. Jaunpienācējs svinēs savu pasaules pirmizrādi Frankfurtes Starptautiskajā motoršovā (no 14. līdz 24. septembrim).
Pateicoties sekvenciālajai divpakāpju turbopūtes sistēmai, jaunais 2.0 litru dīzeļdzinējs attīsta 154 kW / 210 Zs jaudu pie 4000 apgr./min un 480 Nm spēcīgu griezes momentu sākot ar tikai 1500 apgr./min (oficiālais degvielas patēriņš Grand Sport 2.0 BiTurbo saskaņā ar Jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 8,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,7 l / 100 km, kombinētajā režīmā 6,9 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 183 g / km). Jaunā Insignia BiTurbo paātrinās no 0 līdz 100 km / h tikai 7,9 sekundēs un maksimālais ātrums sasniedz 233 km / h.
Šāds spēks uz ceļu jāpārnes saprātīgi, tādēļ augstākā līmeņa dzinējs vienmēr ir aprīkots ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un augsto tehnoloģiju pilnpiedziņu ar griezes momenta sadali. Papildus jaudai, tiek uzlabota arī vadāmība (turbo jauda katrā situācijā) un jaunā dzinēja kopējā precizitāte, salīdzinot ar esošo ārkārtīgi populāro 2.0 litru dzinēju ar vienu turbīnu (125 kW / 170 Zs; degvielas patēriņš Grand Sport ar priekšējo riteņu piedziņu saskaņā ar NEDC datiem pilsētā 6,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 4,3 l / 100 km, kombinētajā režīmā 5,2 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 136 g / km).
Jaunizstrādātais četrcilindru BiTurbo ir pirmais Opel dzinējs, kas jau atbilst Euro 6.2 emisiju standartu stingrajām prasībām (kas obligāti attiecas uz visiem reģistrētajiem auto sākot ar 2018. gada rudeni). Turklāt, papildus ar likumu pieprasītajiem NEDC datiem, Opel arī nosaka vērtības saskaņā ar Vispasaules saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas oficiāli ir jāpieņem no šī gada rudens. WLTP vērtības (Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo WLTP degvielas patēriņa diapazons ir no 12,2 – 6,2[1] l / 100 km, kombinētajā režīmā 8.0 – 7.5 l / 100 km, 209-196 g / km CO2) ir daudz reālākas, nekā līdz šim oficiāli piemērotās NEDC vērtības (oficiālais degvielas patēriņš Grand Sport 2.0 BiTurbo saskaņā ar NEDC pilsētā 8,7 l / 100 km, ārpus pilsētas 5,7 l / 100 km, kombinētajā režīmā 6,9 l / 100 km, oficiālās specifiskās kombinētās CO2 emisijas 183 g / km). WLTP skaitļos ņemti vērā arī dažādi braukšanas stili, kas ļauj klientiem labāk paredzēt savu degvielas patēriņu. Pārskats par reālistiskākiem patēriņa skaitļiem saskaņā ar WLTP ciklu atrodams (opel.de).
Tāpat kā pašreizējais 125 kW / 170 ZS 2,0 litru dzinējs ar vienu turbīnu, jaunais dīzeļdzinējs ir aprīkots ar ļoti efektīvo selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) izplūdes gāzu pēcapstrādes tehnoloģiju ar AdBlue piedevu, kas noņem slāpekļa oksīdu (NOx) no motora izplūdes gāzēm. Ūdeņainais urīnvielas šķīdums, kas satur amonjaku (NH3), SCR katalītiskajā neitralizatorā reaģē ar slāpekļa oksīdiem un rada nekaitīgu slāpekļa un ūdens tvaiku. Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs (DPF), kas atrodas motora tiešā tuvumā, pēc aukstās piedarbināšanas uzsilst pēc iespējas ātrāk un paliek pietiekami karsts, lai droši filtrētu kvēpu daļiņas un atjaunotu sevi pat pie zemām izplūdes temperatūrām (lēna braukšana).
Avots: media.opel.com