Sekss trijatā: Trakākās atzīšanās, kādas sievietes uzdrīkstējušās publicēt

Man un manai draudzenei mugurā bija tikai pidžamas kombinezons, viņas vīrs mūs abas izģērba un skūpstīja. Sākumā viņš pārgulēja ar mani un tad pievērsās manai draudzenei. Es sākumā biju atturīga, jo nevēlējos būt notiekošā iniciatore, galu galā viņi bija precēts pāris, un es nevēlējos viņus kaut kādā veidā aizvainot. Vienu brīdi es sniedzu draudzenei orālo baudījumu, bet viņas vīrs mani ieguva sunīšu pozā, tad mēs ar draudzeni mainījāmies lomām. Patiesībā viss norisinājās gludi un nākamajā dienā mums nebija nekādu problēmu ar savstarpējo komunikāciju, lai gan visi labi atcerējāmies notikušo.”

2. “Kad biju 21 gadu veca, es sakravāju mugursomu un uz pāris nedēļām devos ceļojumā. Savu piedzīvojumu braucienu es uzsāku Lisabonā, Portugālē. Jau pirmajā vakarā es ceļotāju viesnīcā sadraudzējos ar trim austrāliešiem. Mani nekavējoties piesaistīja viņu glītais iedegums un austrāliešu akcents. Tovakar es īpaši sadraudzējos ar diviem no viņiem – Džonu un Stīvu. Mēs izdzērām kaudzi vienu eiro vērta alus, tam visam uzdzerot bezmaksas sangriju. Pēcāk nolēmām doties trakā bāru reidā. Pedējā bārā, kurā bijām, es sāku skūpstīties ar Džonu. Piecas minūtes vēlāk viņu nomainīja Stīvs, ar kuru es arī sāku skūpstīties. Tobrīd mēs visi labi zinājām, kas sekos tālāk, tādēļ steidzāmies atpakaļ uz hosteli. Visu šo laiku es pie sevis domāju: “Tas ir ideāli, divi izskatīgi austrālieši, kuri man nekad dzīvē vairs nebūs jāsatiek, es gribu to darīt!” Kad atgriezāmies hostelī mēs sākām savus piedzīvojumus meiteņu dušās kur Džons mani paņēma no aizmugures, kamēr Stīvs stāvēja man priekšā. Pēc tam mēs to darījām uz dušas priekštelpā esošā sola, Džons un Stīvs laiku pa laikam apmainījās lomām. Mēs pilnībā izdemolējām dušas telpas, visur bija ūdens, drēbes mētājās apkārt slapjas un izmirkušas, bet sols atradās telpas otrā pusē. Es nākamajā rītā pamodos ar piepildījuma un gandarījuma sajūtu, tajā pašā laikā cerēju, ka viņus vairs nekad nesatikšu. Protams, pāris nedēļas vēlāk es Lagosā gaidīju autobusu uz Madridi, kad atkal satiku Džonu un Stīvu. Der ņemt vērā, ka, ceļojot ar mugursomu plecos, pasaule patiesi ir maza. Par laimi tā nebija neveikla atkalredzēšanās. Tomēr es ceru, ka vairs nekad šos puišus neredzēšu. Tā bija atmiņu pilna nakts, ko pavadīju Portugālē un tā paliks manā atmiņā vēl ilgi, ” atzīstas 23 gadus vecā Makenzija.

Lasi vēl: Viņa palika stāvoklī pēc 3 dienu seksa maratona viesnīcā. Tā izrādījās ļoti liela kļūda…

3. “Tas notika manas istabas biedres drauga dzimšanas dienā. Mēs aizvedām viņu vakariņās, viss bija pilnīgi normāli. Mēs neapspriedām seksuāla rakstura tematus. Pēc vakariņu ieturēšanas devāmies atpakaļ uz mūsu dzīvokli, lai iedzertu un parunātu. Mēs visi jutāmies labi un bijām labā omā, tad pēkšņi mana draudzene sāka maigoties ar savu draugu. Tad es ar viņu maigojos. Pēcāk es maigojos ar savu draudzeni… Viss kļuva visnotaļ traki un mēs nonācām līdz guļamistabai. Pēkšņi pie durvīm kāds sāka spēcīgi klauvēt. Es atcerējos, ka tas ir manis uzaicinātais randiņu biedrs. Par laimi mēs viņu pārliecinājām doties projām, nesniedzot paskaidrojumus. Manas draudzenes draugs apvēmās un tad sekoja spēles otrais raunds. Mēs ieziedāmies ar lubrikantu un uzvilkām pieticīgāko apakšveļu, kāda bija mūsu rīcībā. Kad nākamajā rītā pamodos, nespēju ielūkoties pagājušās nakts izvirtību dalībniekiem acīs. Vēlāk manas istabas biedres draugs mums piezvanīja un formāli mums pateicās par piedzīvoto. Par laimi, tas viss palika tikai un vienīgi starp mums,” skaidro 23 gadus vecā Jūlija.