Pagājušā gada laikā Andra ir “nopelnījusi” £2,132 dažādu populāru zīmolu dāvanu veidā un lepojas ar to. Andra ir izveidojusi pat savu blogu “How to Complain and Win Win Win”, kur viņa atklāj savu pieredzi katrā no sūdzību gadījumiem un sniedz padomus citiem kā rīkoties katrā gadījumā, kad cilvēks ir saskāries ar kādu gadījumu, kas prasa sūdzību.
Andra ir gatava visiem atklāt pāris pamatlietas, kas ir jāievēro, ja vēlies panākt sev vēlamu iznākumu sūdzības gadījumā:
- izpēti savas likumīgās tiesības izteikt sūdzību konkrētā gadījumā;
- nekad neļauj pakalpojuma sniedzējam ar tevi komunicēt telefoniski sūdzības gadījumā – komunicē tikai e-pastā, lai vajadzības gadījumā tev būtu rakstisks apliecinājums/pierādījums par sūdzības gadījuma risināšanu;
- esi nepiekāpīgs un pacietīgs – var gadīties, ka sūdzības atrisināšana ievelkas uz vairākiem mēnešiem, taču nevajag piekāpties uz sev mazāk vēlamu rezultātu tikai tāpēc, ka tā būs atrāk;
- ja tevi ignorē, tad brīdini, ka iesaistīsi pārdevēja-pircēja attiecību kontrolējošās iestādes, taču neizsaki tikai tukšus draudus, paralēli tik tiešām sazinies un uzzini savas iespējas atrisināt šo gadījumu caur viņiem – ja tevi vēl joprojām ignorē, tad pārstāj komunicēt ar konkrēto pakalpojuma sniedzēju un komunicē ar pārdevēja-pircēja attiecību kontrolējošo iestādi.
Viņa pati saka, ka vairs nemaz nemeklē “pie kā piekasīties” – viņa vienkārši neļaujot sevi apkrāpt. Diezgan dīvaini to dzirdēt no sievietes, kas atklāti stāsta par to, ka var vienkārši izteikt atklātu sūdzību vadībai par nepatīkamu attieksmi no veikala personāla un pieprasīt kompensāciju vai arī tūrisma birojam pateikt, ka viņi solīja, ka klienti ceļojumu izbaudīs, bet viņa to nav izbaudījusi un pieprasa naudas atgriešanu uz maldīgas reklāmas izplatīšanas pamata…
Avots: dailymail.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Mans vīrs “aizmirsa” par manu dzimšanas dienu un devās pie drauga; es palutināju sevi ar greznu spa, par to samaksājot ar viņa kredītkarti
- “Tu man iedevi ķīniešu nieciņu, kas pēc gada salūzīs” vīramāte nebija priecīga par dāvanu
- Mana Daugavpils kaimiņiene nolēma atjaunot fiksētā tālruņa pieslēgumu – prasīju kāds iemesls tam un viņa atbildēja
- Rimi veikalos gaidāmas lielas izmaiņas – Latvijā visu ieviesīs jau pēc 4 mēnešiem
- “Cik ļoti laiki ir mainījušies” teica mana vīramāte, kad es sacēlu vētru par Omnivas kurjeru, kas kavējas; “Agrāk tādu pat nebija”
- 2025./ 2026. gada ziemas modes “antitrendi”: novecojošas “kombinācijas”, par kurām šajā sezonā varat aizmirst









