Šogad Omniva pakomātos saņemto sūtījumu skaits pārsniedzis vienu miljonu

2018. gads e-komercijas tirgus attīstībai Latvijā bijis ļoti veiksmīgs. Par to liecina gan straujais Omniva klientu pakomātu sūtījumu skaita pieaugums, sasniedzot 44% pret tāda paša perioda rādītājiem pērn, gan uzņēmuma apgrozījuma rekords, pārsniedzot 3,5 miljonus eiro konkrētajā periodā.

2018. gada pirmajos astoņos mēnešos Omniva klientu pakomātu sūtījumu skaits pārsniedzis jau 1,1 miljonu, augot par 44% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lielākais pieaugums vērojams tieši vietējo internetveikalu sūtījumu pieprasījumam, taču ne mazāk aktīvs bijis arī tā sauktais ”otrreizējo” lietu tirgus un sūtījumi starp privātpersonām.

“Patlaban šī gada aktīvākais mēnesis e-komercijas sektorā ir bijis augusts, piegādāto pakomātu sūtījumu skaitam pārsniedzot pagājušā gada decembri, kas tradicionāli vērtējams kā veiksmīgākais gada periods e-komercijas biznesam. Šī izaugsme lielā mērā skaidrojama ar mūsu pakomātu pieejamību reģionos, vasaras sezonas maiņu, kā arī jaunā mācību gada iesākumu, kas veicinājis apģērbu, apavu, tehnikas, kancelejas un mājas lietu iegādi tieši interneta vidē,” skaidro Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze.

Straujā izaugsme Omniva pakomātu un E-rēķinu centra pakalpojumu pieprasījumam, kā arī jaunā pakalpojuma Omiva Checkout ieviešana ļāvusi Omniva Latvija apgrozījumam šī gada augustā sasniegt jaunu rekordu – 3,5 miljonus eiro. Tas ir augstākais uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē un šī gada laikā pieaudzis par 48%, salīdzinot ar pagājušā gada 8 mēnešiem.

“Mūsu šī brīža prognozes liecina, ka līdztekus iedzīvotāju labklājības un valsts ekonomiskajai attīstībai e-komercijas sektora straujā izaugsme turpināsies arī līdz gada beigām, šī gada decembrī pārsniedzot iepriekšējā gada līmeni vismaz par 50%,” prognozē Omniva Pārdošanas daļas vadītājs Māris Kuļikovskis.

Sekojot tirgus attīstībai, Omniva Latvija līdz gada beigām plāno papildināt savu pakomātu tīklu ar 45 jauniem pakomātiem, tādējādi nodrošinot vēl plašāku e-komercijas pieejamību reģionos un laicīgu Ziemassvētku dāvanu piegādi to pasūtītājiem.

Kā liecina Gemius Latvia veiktais pētījums, gandrīz 80% Latvijas interneta lietotāju pēdējā gada laikā ir iepirkušies internetā.

SIA Omniva Latvija dibināta 2012. gadā un nodrošina, sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus. Omniva ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī. Šobrīd Latvijas Omniva tīklā ir 116 pakomātu, kas izvietoti 57 apdzīvotās vietās Latvijā.

Leave a Comment