Iet uz darba pārrunām bieži nemīl pat pieredzējuši speciālisti. Un tas ir labi, ja pirms pieņemšanas darbā ar tevi runā topošais priekšnieks!
Tad ir skaidrs, ka jautājumi būt saistīti ar specialitāti. Bet, kad pie darba ķeras personāla daļas pārstāvis, var sagaidīt kaut ko dīvainu.
Pārrunu noslēpumi, kurus pārrunāsim šodienas rakstā, palīdzēs atrast pareizās atbildes uz pašiem sarežģītākajiem jautājumiem!
Stresa testi
Viens no pašiem populārākajiem trikiem, ko piekopj slikti personālu daļas pārstāvji, ir strauja balss toņa pacelšana pašā sarunas vidū.
Pašmāju eksperti šādus trikus skaidro ar vēlmi pārbaudīt kandidāta izturību pret stresu. Personāla daļas darbinieks paredz, ka personai, kura saskaras ar šādu uzvedību, pārbaude jāiztur pēc iespējas mierīgāk.
Kas atliek, ja jums patiešām ir nepieciešams darbs, jums tas ir jādara.
Lasīt vēl –Fani ir satraukti par pārmaiņām Raimonda Paula dzīvē, kas notikušas pēc ilgāka klusuma
Ignorēšana un gaidīšana
Vēl divi mūsu valstī diezgan izplatīti testi ir tā sauktais pacietības tests un tests, lai redzētu, kā kandidāts tiek galā ar nestandarta situācijām.
Pirmajā gadījumā kandidātam, kurš ir laikus ieradies uz pārrunām, apzināti liek gaidīt. Ik pēc desmit minūtēm viņam tiek paziņots, ka intervētājs ir aizņemts, taču viņš viņu pasauks, kolīdz viņš būs brīvs.
Otrais tests saistās ar pārrunu kandidāta pēkšņu ignorēšanu.
Viņš tikko runāja ar tevi, un tad pēkšņi viņa uzmanību novērsa zvans un viņš vispār pārstāja tev pievērst uzmanību.
Šeit, lai cik dīvaini tas arī nebūtu, visproduktīvākā pieeja situācijai būtu lūgt pārcelt interviju uz citu dienu.
Šāda attieksme intervētājam parāda, ka kandidāts nopietni uztver šo lietu un novērtē laiku, turklāt, ne tikai citu, bet arī savu.
Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk
[…] Speciālists atklāj, kāpēc darba pārrunās piedāvā tasi kafijas. Izrādās tas daudz pasaka pa… […]