“Swedbank” pārtrauc piedāvāt pakalpojumu, kuru daudzi klienti regulāri izmantoja. Tiek nosaukti arī šīs rīcības iemesli.
“Swedbank” paziņojusi, ka privātpersonām vairs netiks piedāvāts kredītlīnijas produkts, informēja bankas pārstāvji.
Bankas pārstāvji skaidroja, ka šāds lēmums pieņemts, jo kredītlīnija kā produkts ir savu laiku nokalpojusi. Tā vietā klienti aizvien biežāk izvēlas kredītkartes, kas būtībā nodrošina to pašu funkcionalitāti kā kredītlīnija, bet piedāvā papildu priekšrocības, piemēram, ceļojumu vai pirkumu apdrošināšanu.
“Swedbank” turpina nodrošināt klientiem iespēju izmantot kredīta apjoma tiesības. Banka uzsver, ka, ja kredītlīnija nozīmēja noteiktu naudas apjoma rezervāciju, tad kredītkarte būtībā piedāvā to pašu – kredītlimitu, ko var izmantot, maksājot ar karti vai izņemot naudu bankomātā.
Pēc bankas domām, klientiem nevajadzētu rasties sarežģījumiem saistībā ar kredītlīniju atmaksu, jo banka jau kopš 2023. gada 1. jūlija nepagarina vecos līgumus. Līgumi, kas pašlaik ir spēkā, tiks izpildīti saskaņā ar noteikto termiņu.
Ja klientam rodas grūtības atmaksāt līdzekļus, banka aicina savlaicīgi sazināties un risināt jautājumus individuālā kārtībā, negaidot kredītlīnijas termiņa beigas. Citos gadījumos banka iesaka klientiem kredītlīnijas vietā pieteikties kredītkartei un turpināt izmantot pakalpojumus kā līdz šim.
“Swedbank” pēc aktīvu apmēra ir lielākā banka Latvijā.