“Swedbank” paziņojusi, ka vairs nepiedāvās vienu no bieži izmantotajiem pakalpojumiem. Daudzi klienti ir mazliet sašutuši un nesaprot kādēļ tāds risinājums.
Kredītlīniju privātpersonām. Bankas pārstāvji norāda, ka šāds lēmums pieņemts, jo kredītlīnija kā finanšu produkts ir zaudējusi aktualitāti un kļuvusi mazāk pieprasīta.
Tā vietā klienti aizvien biežāk izvēlas kredītkartes, kas nodrošina līdzīgu funkcionalitāti – iespēju izmantot aizdevuma līdzekļus pēc nepieciešamības –, vienlaikus piedāvājot papildu priekšrocības, piemēram, ceļojumu vai pirkumu apdrošināšanu. Banka uzsver, ka šīs pārmaiņas atspoguļo klientu mainīgās vajadzības un tirgus tendences.
“Swedbank” turpina nodrošināt klientiem iespēju izmantot kredīta apjoma tiesības. Banka uzsver, ka, ja kredītlīnija nozīmēja noteiktu naudas apjoma rezervāciju, tad kredītkarte būtībā piedāvā to pašu – kredītlimitu, ko var izmantot, maksājot ar karti vai izņemot naudu bankomātā.
Diemžēl ir vēl kāda nepatīkama ziņa
Pēc bankas domām, klientiem nevajadzētu rasties sarežģījumiem saistībā ar kredītlīniju atmaksu, jo banka jau kopš 2023. gada 1. jūlija nepagarina vecos līgumus. Līgumi, kas pašlaik ir spēkā, tiks izpildīti saskaņā ar noteikto termiņu.
Lasi vēl: Gluzunovu ģimenei var tikt piemērots sods vairāku tūkstošu eiro apmērā – zināms iemesls
Ja klientam rodas grūtības atmaksāt līdzekļus, banka aicina savlaicīgi sazināties un risināt jautājumus individuālā kārtībā, negaidot kredītlīnijas termiņa beigas. Citos gadījumos banka iesaka klientiem kredītlīnijas vietā pieteikties kredītkartei un turpināt izmantot pakalpojumus kā līdz šim.
“Swedbank” informē, ka aizvadītajā nedēļas nogalē krāpnieki tās vārdā izsūtījuši Latvijas iedzīvotājiem krāpnieciskus e-pastus, kuros cilvēki tika aicināti atjaunot savus personas datus. Banka brīdina klientus būt piesardzīgiem un aicina nekādā gadījumā neatsaukties šiem maldinošajiem aicinājumiem. Balstoties uz klientu sniegtajām ziņām, redzams, ka šoreiz krāpnieku uzbrukumi bijuši īpaši vērsti uz cilvēku darba e-pasta adresēm. Tā rezultātā liela daļa lietotāju ar šiem viltus e-pastiem saskārušies tieši pirmdien, uzsākot jaunu darba nedēļu.
“Swedbank” uzsver, ka banka nekad nesazinās ar klientiem, aicinot atjaunot personas datus e-pastā. Ja rodas nepieciešamība šādus datus atjaunot, klients par to saņems ziņojumu tikai internetbankas sistēmā, kurā arī būs iespējams droši ievadīt nepieciešamo informāciju.
Gadījumā, ja klients tomēr ir sniedzis savus datus krāpniekiem, banka iesaka nekavējoties sazināties ar “Swedbank” un bloķēt piekļuvi internetbankai vai maksājumu kartēm, lai novērstu iespējamos finanšu zaudējumus.
“Swedbank” pēc aktīvu apmēra ir lielākā banka Latvijā.