Tesla zaudē elektromobiļu kvalitātes priekšrocības, jo remonta problēmas turpina apgrūtināt tirgu

Saskaņā ar J.D. Power veiktā ikgadējā ietekmīgā pētījuma rezultātiem Tesla zaudē pārsvaru pār vecajiem autoražotājiem savu jauno pilnībā elektrisko automobiļu kvalitātes ziņā raksta CNBC.

Kopumā pētījumā konstatēts, ka elektrotransportlīdzekļiem ir vairāk problēmu salīdzinājumā ar tradicionālajiem ar gāzi un dīzeļdegvielu darbināmiem transportlīdzekļiem ar iekšdedzes dzinējiem.

Saskaņā ar J.D. Power veiktā ikgadējā ietekmīgā pētījuma rezultātiem Tesla zaudē pārsvaru pār vecajiem autoražotājiem savu jauno pilnībā elektrisko automobiļu kvalitātes ziņā.

2024.gada ASV kvalitātes pētījumā tika konstatēts, ka Tesla akumulatora elektrotransportlīdzekļu jeb BEV un tradicionālo autoražotāju automobiļu kvalitāte ir vienāda – 266 problēmas uz 100 jaunpārdotiem vai nomātiem automobiļiem.

Iepriekš ikgadējā pētījumā Tesla modeļi bija pārspējuši tradicionālo autoražotāju elektriskos transportlīdzekļus. Pagājušajā gadā Tesla saņēma 257 problēmas uz 100 transportlīdzekļiem salīdzinājumā ar 265 problēmām uz 100 tradicionālo autoražotāju elektromobiļiem.

Pētījumā Tesla pieaugošais problēmu skaits skaidrots ar klientu negatīvo reakciju pēc tam, kad uzņēmums atcēla tradicionālo funkciju vadības ierīces, piemēram, pagrieziena signālus un tīrītāju kātiņus.

Visā plašākā nozarē, ne tikai BEV automobiļu jomā, Tesla ir pastāvīgi ierindojusies zemākajā vietā sākotnējās kvalitātes ziņā, kopš J.D. Power sāka iekļaut Tesla pētījumā 2022. gadā.

Kopumā pētījumā, kurā pirmo reizi tika iekļauti franšīzes dīleru remonta apmeklējumu dati, tika konstatēts, ka elektromobiļiem, piemēram, BEV un plug-in hibrīda elektromobiļiem (PHEV), ir vairāk problēmu nekā tradicionālajiem ar gāzi un dīzeļdegvielu darbināmiem transportlīdzekļiem ar iekšdedzes dzinējiem.

Pētījumā konstatēts, ka visās remonta kategorijās no elektrotīkla pieslēdzamiem transportlīdzekļiem ir nepieciešams vairāk remontdarbu nekā ar gāzi darbināmiem transportlīdzekļiem.

Saskaņā ar pētījumu BEV transportlīdzekļu vidējais problēmu skaits ir 266 problēmas uz 100 transportlīdzekļiem, kas ir par 86 punktiem vairāk nekā ar gāzi un dīzeļdegvielu darbināmiem transportlīdzekļiem, kuru vidējais problēmu skaits ir 180 uz 100 transportlīdzekļiem. Zemāks punktu skaits norāda uz augstāku transportlīdzekļa kvalitāti.

Galvenās problēmas bija saistītas ar funkcijām, vadības ierīcēm un displejiem, kā arī bezvadu viedtālruņu integrāciju, jo klienti ziņoja par biežām problēmām ar Apple CarPlay un Android Auto.

Pētījumā tika ziņots arī par neapmierinātību saistībā ar nepatiesiem brīdinājumiem, nevajadzīgiem satiksmes brīdinājumiem un automātiskās bremzēšanas funkcijām. Konkrēti, atgādinājumi par aizmugurējiem sēdekļiem rada 1,7 problēmas uz 100 transportlīdzekļiem visā nozarē, jo īpašnieki ziņo, ka saņem signālus pat tad, ja aizmugurējā sēdeklī neviens neatrodas.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment