Slavens ar savām spējām iekarot jebkuras sarežģītības reljefu – tostarp Ziemeļpolu, Dienvidpolu un Dakāras ralliju –, Toyota Hilux ir pirmā izvēle, ja meklējat spēcīgu darba zirgu.
Kopš atklāšanas 1968. gadā šis leģendārais pikaps ir atstājis pēdas it visur, kur pabijis. Jaunā dizaina rāmis un virsbūves konstrukcija nodrošina izturīgumu, un, pateicoties jaunā, pārsteidzošā dizaina, augstākās kvalitātes salona un uzlabotās vilktspējas kombinācijai, jaunais Toyota Hilux ir vismodernākais pikaps! Sarežģīts reljefs vai ikdienas stresi – jauno Hilux nekas nespēj satraukt.
IZTURĪGUMS DEFINĒTS NO JAUNA
5330 mm garais, 1855 mm platais un 1815 mm augstais jaunais Hilux ir par 75 mm garāks, 20 mm platāks un 45 mm zemāks par savu priekšteci.
Darba zirga sīkstums un pārliecinošā izturība, kas raksturīga ikvienai Hilux paaudzei, tagad ir apvienota ar jauna līmeņa izsmalcinātību, ko pieprasa aizvien pieaugošais atpūtas tirgus, dāvājot pilnīgi jaunā Hilux modeļu klāstam unikālu nākamās paaudzes pikapa pievilcību.
Visskaidrāk šī unikālā sīkstuma un izsmalcinātības kombinācija ir izteikta jaunajā automobiļa priekšgala dizainā. Zem raksturīgā „gliemežnīcas” tipa dzinēja pārsega, kas ieskauj priekšējo riteņu arkas, lai izceltu jaunā Toyota automobiļa stabilo vienlaidu tēlu, augšējās restes otra horizontālā līnija stiepjas visā jaunā Hilux platumā, pārejot jaunā priekšējo lukturu bloka unikālajā dienas gaitas lukturu (DRL) LED joslā, kas sastāv no 12 baltām LED.
Jaunā Hilux aizmugurē tiek piedāvāts jauns tērauda buferis, kurš novietots tuvāk zemei, izveidojot dziļāku pakāpienu un uzlabojot piekļūšanu kravas kastei, kad tās borts ir aizvērts. Atpakaļskata kamera tagad ir integrēta roktura korpusā, dāvājot skaidrāku skatu un labāku redzamību.
Jaunā Hilux kravas kaste tagad ir vēl lielāka, izturīgāka un daudz praktiskāka. Maksimālais kravas kastes platums ir palielināts no 1544 mm līdz klasē vadošajiem 1645 mm.
Avots: toyota.lv