Toyota ir pārdotākais automobiļu zīmols Baltijas valstīs

Toyota 2016. gadā Igaunijā, Latvijā un Lietuvā ir pārdotākais automobiļu zīmols – ar 8397 pārdotiem automobiļiem.
2016. gadā Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar 2015. gadu palielinājies 2,6 reizes. 

Toyota Auris ir C segmentā pārdotākais automobilis.

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols ar 2016. gadā pārdotiem 8397 automobiļiem. Salīdzinājumā ar 2015. gadu pērn Toyota pārdeva par 1452 automobiļiem vairāk, kas ir gandrīz ceturto daļu liels pieaugums. Toyota ir arī zīmols, kas salīdzinājumā ar 2015. gadu piedzīvojis vislielāko tirgus daļas pieaugumu, sasniedzot 12,1%, kas to padara par iecienītāko automobiļu zīmolu Baltijas valstīs.

Toyota hibrīdu līderība 

Pieaugot Toyota hibrīda modeļu izvēlei, pērn strauji palielinājās arī Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms. Ja 2015. gadā Toyota pārdeva 652 hibrīda modeļus, tad 2016. gadā pieaugums bija 260% ar 1684 pārdotiem hibrīdiem no visa Toyota hibrīdu klāsta. Tas nozīmē, ka pērn Baltijas valstīs no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem viena piektā daļa klientu priekšroku deva Toyota hibrīda tehnoloģijai. 

Vispopulārākie Toyota hibrīda modeļi bija RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid – gandrīz 40% no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīda piedziņu. No šiem galvenajiem hibrīda modeļiem vairāk nekā pusi pārdošanas apjoma veido Yaris Hybrid – apmēram 51% no visiem pārdotajiem Yaris. Toyota Auris ir C segmenta līderis ar 1725 pārdotiem eksemplāriem, bet no visiem Auris pārdotajiem automobiļiem 36% tika pārdoti ar hibrīda piedziņu. Ar jaunāko Toyota klāsta papildinājumu , šobrīd Toyota pārdod 7 dažādus hibrīda modeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un Toyota C-HR.

Globāls sasniegums – 10 miljoni Toyota hibrīdu 

Mēs ar lepnumu paziņojam, ka 2017. gada 31. janvārī kopējais visā pasaulē pārdoto Toyota hibrīdu skaits pārsniedza 10 miljonu atzīmi. Pēdējais miljons tika sasniegts tikai deviņu mēnešu laikā pēc tam, kad pērnā gada aprīlī kopējais pārdošanas apjoms sasniedza 9 miljonus. Temps, kādā pieaug Toyota hibrīdu lietotāju skaits, demonstrē šīs tehnoloģijaToyota C-HRs paliekošo spēku – tā kļūst par galveno risinājumu siltumnīcas efekta gāzu un cita piesārņojuma apjoma samazināšanai. 

Toyota ir apņēmušies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā. Toyota hibrīda tehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas divdesmit pirmajam gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei: no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas, un Toyota ir apņēmušies arī turpmāk paplašināt savu videi draudzīgo automobiļu klāstu.

Rakstu iesaka – 

Avots: toyota.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment