Ko raksta autors izvēlētos, ja būtu tāda iespēja – sēdēt zoo krātiņā un tēlot jauru mērkaķi vai gulēt gultā bordelī “Baltā māja” Ugandā (Āfrikas centrā), kur nēģeri bija sazagušies baltādainās meitenes pasaulē senākajām izpriecām? Interese ir tīri ētiska rakstura, man ir piegriezies, ka rasisti skaitās tikai baltie. Par melnajiem un dzeltenajiem rasistiem mums ir maz informācijas, tomēr tā, kura ir, neraksturo nēģerus un aziātus kā neaizsargātus upurus. Drīzāk viss ir otrādi! Galu galā par verdzības laiku uzplaukuma periodā baltie vergu tirgotāji neskraidīja pa Āfriku un neķēra melnos. Viņi tos pirka. Tomēr sliktie nez kāpēc skaitās vergu tirgotāji vai īpašnieki. Par to, kuri bija paverdzinātāji, klusē gan baltie, gan melnie – jo tie bija nēģeri, kas ķēra un tirgoja nēģerus.
Tas ir sīkums. Diezai raksta tulkotājs ir aizdomājies, kāds zvēru dārzs bija skola?
Nu gan ir brīnumi , ko rakstīt, kas noticis vairāk kā 100 gadu atpakaļ.
Ko raksta autors izvēlētos, ja būtu tāda iespēja – sēdēt zoo krātiņā un tēlot jauru mērkaķi vai gulēt gultā bordelī “Baltā māja” Ugandā (Āfrikas centrā), kur nēģeri bija sazagušies baltādainās meitenes pasaulē senākajām izpriecām? Interese ir tīri ētiska rakstura, man ir piegriezies, ka rasisti skaitās tikai baltie. Par melnajiem un dzeltenajiem rasistiem mums ir maz informācijas, tomēr tā, kura ir, neraksturo nēģerus un aziātus kā neaizsargātus upurus. Drīzāk viss ir otrādi! Galu galā par verdzības laiku uzplaukuma periodā baltie vergu tirgotāji neskraidīja pa Āfriku un neķēra melnos. Viņi tos pirka. Tomēr sliktie nez kāpēc skaitās vergu tirgotāji vai īpašnieki. Par to, kuri bija paverdzinātāji, klusē gan baltie, gan melnie – jo tie bija nēģeri, kas ķēra un tirgoja nēģerus.