Melodija ievietoja šo bildi internetā, jautājot citiem lietotājiem : “Vai tikai man tā liekas, vai arī Huggies ar photoshop ir mazam bērnam ir izveidojušas atstarpi starp augšstilbiem?”
“Bilde izskatās pārveidota,” saka Melodija. “Ļoti pārveidota – apmēram tāda, kādas tiek ievietotas modes žurnālos, lai modeles izskatītos pārāk tievas un pārāk perfektas.”
“Es vienkārši nekad nebiju domājusi, ka photoshop vajadzētu izmantot arī uz bērniņiem. Visi bērni ir ļoti skaisti un piemīlīgi. Bērns ir perfekts, lai tur vai kas. Šī reklāma nepavisam nav laba.”
Lielākā daļa no tiem, kuri redzēja šo bildi, piekrita mātes viedoklim. Bet pati Huggies kompānija uz šo bildi sniedza atbildi: “Mēs vienmēr reklāmām izmantojam reālus cilvēkus un mūsu produktu lietotājus, bet nekad viņu izskatu nepārveidojam.”
Tomēr, neskatoties uz atrunā, Huggies vairs nepārdod reklamēto produktu. Izskatās, ka kāds tomēr tika pieķerts mazu izmaiņu veikšanā.
Avots: www.womansday.com
Tevi noteikti interesēs
- Ko par sievietes raksturu var pastāstīt vārda pirmais burts
- Pīrādziņi no mīkstas mīklas — samaisu tikai ar karoti
- Taizemes skolniece pievienojās latviešu ģimenei kā apmaiņas studente – un uz visiem laikiem palika viņu sirdīs
- Spāniete salīdzina bērnudārzus: “Latvijā pilnīgi viss ir savādāk nekā pie mums Spānijā, pat bērni”
- Sēņu krēmzupa “no restorāna”: recepte no mana drauga, kas ir šefpavārs
- 7 seni tautu ticējumi, ko nedrīkst darīt Helovīna dienā, lai neveiksmes neienāk jūsu mājās un ģimenē






