Melodija ievietoja šo bildi internetā, jautājot citiem lietotājiem : “Vai tikai man tā liekas, vai arī Huggies ar photoshop ir mazam bērnam ir izveidojušas atstarpi starp augšstilbiem?”
“Bilde izskatās pārveidota,” saka Melodija. “Ļoti pārveidota – apmēram tāda, kādas tiek ievietotas modes žurnālos, lai modeles izskatītos pārāk tievas un pārāk perfektas.”
“Es vienkārši nekad nebiju domājusi, ka photoshop vajadzētu izmantot arī uz bērniņiem. Visi bērni ir ļoti skaisti un piemīlīgi. Bērns ir perfekts, lai tur vai kas. Šī reklāma nepavisam nav laba.”
Lielākā daļa no tiem, kuri redzēja šo bildi, piekrita mātes viedoklim. Bet pati Huggies kompānija uz šo bildi sniedza atbildi: “Mēs vienmēr reklāmām izmantojam reālus cilvēkus un mūsu produktu lietotājus, bet nekad viņu izskatu nepārveidojam.”
Tomēr, neskatoties uz atrunā, Huggies vairs nepārdod reklamēto produktu. Izskatās, ka kāds tomēr tika pieķerts mazu izmaiņu veikšanā.
Avots: www.womansday.com
Tevi noteikti interesēs
- 6 ļoti dīvainas lietas, ko kaķi dara naktī: lielākā daļa saimnieku to pat nenojauš
- Katrīnu diena 25. novembrī: dabas zīmju vērotājs Vilis Bukšs prognozē – cik skarba un gara būs gaidāmā ziema
- “Bija 80, palika četras…”: vilki kļūst aizvien drosmīgāki un plēsēju sirojumi sāk pārvērsties par murgu
- 4 zodiaka zīmes, kuras var piesaistīt lielu veiksmi 2025. gada 25. novembrī
- Sens dārzkopja triks: kā sildīt siltumnīcu bez elektrības un dārgiem sildītājiem
- Pārstāj vārīt rīsus ūdenī, jo viena labāka sastāvdaļa padara tos daudz garšīgākus un aromātiskākus






