Vai tas var gadīties arī ar mums? Šī cilvēka bojāeja autokatastrofā liek satraukties šoferiem visā pasaulē

13615306_1216840995002624_2431133490007547619_n

Gandi skaidroja, ka kruīza kontrole nobloķējusies un viņš nespēj apturēt automašīnas ātruma pieaugšanu.

Zvana ieraksts atskaņots kriminālizmeklētājam, kurš skaidro notikušā apstākļus.

Gandi bija uzņēmuma direktors, kura braukšanas stils ikdienā bija izteikti pedantisks.

Gandī pirms nāves sazinājās ar neatliekamo palīdzību un skaidroja: “Ir nobloķējusies manas automašīnas kruīza kontrole…Tā neļauj man apturēt auto. Spidometrs rāda, ka braucu ar ātrumu 110 km/h, bet reālais ātrums ir krietni lielāks.”

Lasi arī: Viņa nopirka Sfinksa kaķi par 660 eiro, un tad bija pārsteigta, ieraugot, kas tas ir patiesībā!

Zvanu centra operators jautāja: “Vai mēģinājāt izmantot automašīnas ātruma pārslēgu?”

13439153_1056771261083213_6497080711360373911_n

Gandi skaidroja: “Es mēģināju. Bet automašīna neapstājās arī tad, ja pārslēgs ievietots “neitrālajā” pozīcijā.”

Vīrietis mēģināja izslēgt motoru ar pogas palīdzību un tad turpināja: “Es turpinu spiest izslēgšanas pogu, bet nekas nenotiek, braukšanas ātrums tikai palielinās.

Domāju, ka kaut kas notika, kad mēģināju pārslēgt braukšanas režīmus. Es iestatīju sporta režīmu, bet, kad vēlējos atgriezties pie normālā, sistēma man neļāva neko pārslēgt.”

Operators jautāja, vai Gandi mēģināja izmantot rokas bremzi.

Vīrietis atbildēja, ka nav mēģinājis to darīt, jo nav pārliecināts par tās drošu izmantošanu pie šāda braukšanas ātruma. Viņš informēja, ka šobrīd visas braukšanas joslas ir tukšas un jautāja vai mēģināt bremzēt.

Viņš nesaņēma atbildi, jo operators konsultējās ar kolēģiem. Pa to laiku notika avārija.

Aculiecinieks Roberts Hāgs, kurš par negadījumu informēja neatliekamo palīdzību, ziņoja, ka auto ir pilnībā sanests kravas automašīnas piekabē.

Kravas automašīnas vadītāja Emma Perota skaidroja, ka sadursmes brīdī sapratusi, ka avarējušās automašīnas vadītājs noteikti nav izdzīvojis.

Mārtins Klatvortijs, transportlīdzekļu datu analizētājs un drošības speciālists no uzņēmuma Volkswagen, kas izgatavo arī Škoda automašīnas, skaidroja, ka piecas sekundes pirms avārijas automašīna traucās pa šoseju ar 190 km/h lielu ātrumu, akseleratora pedālis vispār netika spiests. Kā arī netika fiksēta bremzēšana.

Klatvortijs piemetināja: “Nav nekādu indikāciju, ka ar kādā no automašīnas elektroniskajām sistēmām būtu radusies kļūme.”

Izmeklētājs Endrjū Evans skaidro, ka viss liecina par to, ka automašīna cietusi no mehāniskas un elektroniskas kļūmes.

Viņš papildināja, ka bremzēšana ar rokas bremzi būtu izglābusi Gandi dzīvību, jo automašīnas aizmugures riteņi būtu nobloķējušies un stūri pagriežot sāņus, automašīna apgrieztos un apstātos.

Pēcnāves izmeklēšanā netika konstatēta alkoholisko vai psihotropo vielu klātbūtne Gandi asinīs.

Kriminālizmeklētājs apstiprināja, ka automašīnas borta dators nav reģistrējis Gandi nosauktos elektroniskās sistēmas bojājumus, kādi radušies brauciena laikā.

COMMENTS

Leave a Comment