Modes pasaulē tika piedzīvots šoks šī gada janvārī, kad Frīdai Džiāninī (Frida Giannini), Gucci radošajai direktorei, vajadzēja prezentēt jauno modes kolekciju Milānā. Klīda baumas, ka, laika trūkuma dēļ, šovs tiks atcelts. Tomēr ar sava kolēģa palīdzību, viņi radīja un pabeidza jauno kolekciju vienā nedēļas nogalē.
Šovam sākoties, gaismas nodzisa un modes mīļotāji, ar aizturētu elpu, gaidīja jaunos modeļus uz mēlēs. Šķiet, neviens nebija gaidījis to, kas nāca pretī pa mēli- vīrieši un sievietes ietērpti ļoti līdzīgos apģērbos. Puķainas blūzes, žaketes un uzvalki. Daudz sulīgu krāsu, maigu audumu ar volāniem un kruzuļiem.
Gucci cenšas nodzēst robežu starp vīriešu un sieviešu modi, veidot bezdzimuma revolūciju. Šīs ir labas ziņas androgēniem modeļiem- kad sievietes piedalās vīriešu modes skatēs un vīrieši piedalās un demonstrē apģērbu sieviešu modes skatēs.
Modes nams atzina, ka vēlas, lai mode ir patstāvīgā nevis iedalīta dzimumos, kas nosaka- kas, kuram dzimumam ir piemērots un, kas nav. Tā ir pilnīgākā pircēja pašizpausme, bez robežām. Savukārt, kāds modes skates apmeklētājs, bija pavadījis visu modes šova laiku prātojot par to, kurš modelis uz mēlēs ir sieviete un, kurš ir vīrietis.
Vai nu vīrieši sāks iegādāties puķainas blūzes ar volāniem? Žurnāla GQ stila redaktors uzskata, ka šī dzimumu saplūšana ir pārāk ekstrēmi pasniegta, tā varētu būt ideja, kuru attīstīt, bet noteikti vairums vīriešu šo ideju noliegs un naudu tādai mode netērēs. Vismaz pagaidām.
Avots: gq-magazine.co.uk