Pētījuma ietvaros tika aptaujāti 46 dalībnieki, kuriem bija jāsarindo selfiju uzņemšanas iemesli no sev atbilstošākā līdz neatbilstošākajam.
Komunikatori
Šie cilvēki uzņem selfijus galvenokārt tāpēc, lai iesaistītos sarunā un veicinātu diskusiju.
Viņi vēlas dalīties ar informāciju, piemēram, parādot draugiem, kur viņi ir un ko dara.
Papildus savu aktivitāšu izrādīšanai komunikatori izmanto selfijus, lai dokumentētu savu dzīvi un saglabātu atmiņas.
Sevis publicētāji
Līdzīgi kā pirmā grupa, arī šie cilvēki vēlas parādīt, ko viņi dara, taču ir vēl kāds noteicošais faktors.
Uzņemot fotogrāfijas, viņi vēlas, lai visa uzmanība būtu pievērsta nevis atrašanās vietai, bet gan viņu pašportretam.
Šīs grupas pārstāvji dalās tikai ar tām fotogrāfijām, kurās izskatās vispievilcīgāk un kurās ir varējuši uzlabot savu izskatu, atšķirībā no tām, kurās kāds viņus ir atzīmējis vai kuras viņi nav uzņēmuši paši.
Lasi vēl: Smieklīgi FOTO: Tēvs atveido meitas “selfijus”, internets ir sajūsmā!
Galvenais šo cilvēku selfijos ir tas, ka pats fotogrāfs pauž nepatiku vai izrāda to, ka ir “nejauši” nofotografēts.
Autobiogrāfi
Viņi uzņem selfijus, lai saglabātu atmiņas, radoši izpaustos un “pastāstītu savu stāstu.”
Šī grupa atšķiras no iepriekšējām divām ar to, ka neizrāda savu atrašanās vietu vai izskatu. Pētnieki uzskata, ka viņu pieeja ir drīzāk sevis izzināšana, un selfiji palīdz pašiem sevi pieņemt.
Avots: dailymail.co.uk