Skolotāja savā vēstulē zēnam atgādināja, ka eksāmeni vēl nav viss, un ka tie pārbauda tikai nelielu daļiņu no Bena personības. Viņa norādīja, ka eksāmenos nav tikuši novērtēti tādi puiša personības aspekti kā viņa mākslinieciskie talanti, spēja darboties komandā, augošā neatkarība, laipnība, spēja paust savu viedokli, prasmes sportā, prasme iegūt un noturēt draugus, prasme pārrunāt un novērtēt pašam savu progresu, dizaina un veidošanas, kā arī muzikālās prasmes.
Skolotāja vēlējās, lai zēns saprot, ka slikti rezultāti testos vēl nenozīmē, ka viņš ir neveiksminieks. Tomēr viņa arī paslavēja zēnu par to, cik ļoti viņš centies eksāmenu laikā un norādīja, ka skola ļoti lepojas ar viņu, ne reizi pat nepieminot faktu, ka zēns eksāmenos izgāzies.
Lūk, kādai vajadzētu būt visu skolnieku attieksmei pret centīgiem audzēkņiem! Bieži vien gan skolas vadība, gan vecāki aizmirst, ka atzīmes ne tuvu nav viss, kas veido cilvēku.
Avots: boredpanda.com
Tevi noteikti interesēs
- Vīrs uzstāja ņemt līdzi vīramāti mūsu atvaļinājumā uz Turciju, bet man nācās pieņemt lēmumu, kuru šodien uzskatu par vispareizāko
- Iedzīvotāji tiek aicināti sagatavoties “temperatūras svārstībām” ziemas sākumā: ”Viegli nebūs”
- Attiecību noslēpums: 11 sajūtas, ko vīri izjūt, dodoties gulēt agrāk, un kuras viņi neatzīs
- Piparkūku torte bez cepšanas — ļoti vienkāršs un maigs deserts, kas vienmēr pazūd no galda acumirklī
- Gudrs japāņu triks, kā “saldināt” skābus mandarīnus: vienkārši iemērciet tos ūdenī
- Skaista, bet mazliet cimperlīga: pieredzējusi dārzniece skaidro, kā kopt “ziemas puķi” ciklamenu, lai tā ziedētu kupli un krāšņi








