2 jautājumi, kas nostādīs strupceļā telefonKrā***kus (iemācīja draugs)

Šodien es gribētu runāt par metodēm, kas, jums palīdzēs pret Krā***kiem, vismaz liks viņam saprast, ka jūs neesat kautrīgs un esat cilvēks ar savu “‘Es”.

Par kuriem Krā***ki uzdodas, cik lomu viņi ikdienā spēlē, saucot par lētticīgiem pilsoņiem. Līderi, protams, paliek likumsargi un banku darbinieki.

Jebkurā gadījumā neatkarīgi no tā, kā attīstās dialogs, neatkarīgi no tā, ar ko viņi sevi iepazīstinātu, ir svarīgi saglabāt mieru.
Krā***ki mūsdienās ir kļuvuši nekaunīgāki, viņi vairs nebiedē jūs ar naudas zaudēšanu, bet gan ar reālām lietām.

Cilvēks vairāk uztraucas par sevi nekā par naudu, tāpēc jūs varat ar viņu manipulēt, kā vēlaties.

Ja pēkšņi saņemat zvanu no Krā***ka, jums ir:

 

Noskaidrojiet  zvanītāja nosaukumu;

Filiāles adrese;

Nodaļas kontakttālrunis (visiem zināms, piemēram, dežūrpunkta numurs).

Ja līnijas otrā galā atrodas Krā***ks, viņš uz jautājumu neatbildēs. Vai arī viņš sāks izdomāt pasakas, apjukt informācijā, biedēt vai vienkārši izvairīties no atbildes.

Ja cilvēks nevar sniegt skaidru un ātru atbildi uz uzdoto jautājumu, tad ar viņu nav par ko runāt. Vienkārši nolieciet klausuli un kontaktpersonu melnajā sarakstā.

Lasi vēl: Koka karotes un lāpstiņas neizmetu: stāstu, priekš kam un kur es pielietoju (ļoti vajadzīga lieta virtuvē, 10 pielietojuma veidi)

Ja Krā***ki uzdodas par bankas drošības darbiniekiem. Tad sāks runāt par problēmām ar kontu/karti, runāt par “aizdomīgiem” paskaitījumiem.

 

Šķir otru lapu, lai lasītu turpinājumu…

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment